Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker ammesingleter fra hm og vanlige gensere/skjorter over.
Bruker kun ammesinglet fra H&M og Lindex.
Liker disse godt selv men er dere enig i at det ikke er veldig god plass til puppSynes boob er unødvendig dyrt. Syns HM og Lindex sin amme bh og singlet funker strålende![]()
Kommer vel an på puppenLiker disse godt selv men er dere enig i at det ikke er veldig god plass til pupp![]()
:-D disse vrengte baklommer får ikke helt plassKommer vel an på puppenmine slappe hengepupper klarer jeg fint å få plass til
![]()
Kommer kanskje litt an på str på toppen også? Bruker L og XL jeg. Får ikke plass i de i M.:-D disse vrengte baklommer får ikke helt plass![]()
Samme her. Går med helt vanlige klær, bare tar de opp når jeg skal amme.. Hater singlet..Har ikke en eneste ammetopp/genser! Vanlig singlet fungerer helt finter kun amme bh jeg har invistert i
![]()
Syns det er så kjekt å slippe å blotte magen jeg når jeg drar opp genserenSamme her. Går med helt vanlige klær, bare tar de opp når jeg skal amme.. Hater singlet..
Syns det er så kjekt å slippe å blotte magen jeg når jeg drar opp genserenmagen min har det best i skjul
![]()
Mim også. Etter svangerskapet kaller jeg den bare tiger belly pga. alle strekkmerkene![]()
Oi det var jo litt genialt.. Aldri tenkt på. Selvom magen er normal igjen er jo det greit å slippe å vise den. Har alltid et teppe eller noe. Tror jeg kjøper meg noen ammetopperSyns det er så kjekt å slippe å blotte magen jeg når jeg drar opp genserenmagen min har det best i skjul
![]()