Ammeklær

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hvor kjøper dere ammeklær? Har kjøpt noen ammesingletter & bher på h&m,men skulle gjerne hatt en genser eller to.. Og ikke sånne kjempestramme ettersom jeg fremdeles har litt babymage,,

Følger! Finner ingenting jeg liker :-( Blir lei av singlet med strikkejakke/dressjakke utenpå...

Jeg har en singlet og en t-skjorte fra boob. Begge i svart. Litt kjedelig, men akkurat nå er det viktigst med enkel tilgang ;) De er ikke stramme, for de kan brukes av gravide også

Har kjøpt et par singletter på h&m, og noe på ebay som ikke har kommet enda. Både bh og singlett :)

Finner ingenting jeg syns er fint jeg... Og syns det er kjipt å kjøpe dyre klær som skal brukes kort tid. Men nå er jo mini over en måned og jeg ammer fortsatt, så kan vel regne med å amme en stund fremover nå. Finnes det noen nettbutikker med godt utvalg kanskje?

Jeg kunne tenke meg noen løse skjorter som enkelt kan kneppes opp på brystet. Litt penere enn kun ammesinglet :) Finnes sikkert noe sånt på nett ja. Har ikke sjekket

Samme problem her, er så lei av singlet med cardigan!
Men jeg har funnet ut at jeg har en del bluser fra før som kan brukes :-) Så lenge de er litt løse (jeg har også en liten muffinsmage...) og knapper øverst, så funker det veldig fint. Har 3 gamle jeg bruker, og så kjøpte jeg en ny nå nettopp. Dette er da helt vanlige bluser, ikke ammeklær :-)

Back
Topp