Ammeklær

Synes ikke ammeklær er spesielt fine. Så blir ammesinglet og ammebh. Jeg vil ikke vise frem magen så må ha en singelett under genseren ;) ellers kommer jeg til å bruke mye cardigan eller skjorter og litt løsere gensere. Har to ammebher fra før, så venter med å kjøpe nye til puppene er fulle i melk ;)

Synes ikke ammeklær er spesielt fine. Så blir ammesinglet og ammebh. Jeg vil ikke vise frem magen så må ha en singelett under genseren ;) ellers kommer jeg til å bruke mye cardigan eller skjorter og litt løsere gensere. Har to ammebher fra før, så venter med å kjøpe nye til puppene er fulle i melk ;)
Veldig enig med deg ;)

Kun amme-BH'er som ble brukt sist så kjøper kun det nå også. Føler meg mest vel med vanlige klær jeg kan dra opp. Men nå er jeg ikke typen som greier å amme overalt da. Må man så må man selvfølgelig, men helst ikke ;-)

Jeg har noen ammegensere og ammesingleter og ammebher! Mine pupper vokste ikke så alt for mye, selvom jeg fullamma snuppa kjempelenge :-)

Jeg har to ammebh'er, kommer nok ikke til å kjøpe egne ammeklær, satser heller på klær som kan stars opp/ned uten problem :)

Har kjøpt amme-BHer u/spile og singletter fra Kappahl pluss amme-BH fra triumph med spile. Tror det skal holde med det og evt cardigan utenpå Ellers får jeg investere om det blir behov for det.

Har kjøpt amme-BHer u/spile og singletter fra Kappahl pluss amme-BH fra triumph med spile. Tror det skal holde med det og evt cardigan utenpå Ellers får jeg investere om det blir behov for det.
Hvordan er de singlettene? Er de korte? Vil gjerne ha noen som går litt lenger ned mot rumpa;)

Back
Topp