Hva kommer dere til å kjøpe inn av ammeklær? Bare amme-BHer, eller ammetopper og kjoler å? Er selv veldig usikker på om jeg skal invitere i noe annet enn amme-BHer. Det meste går jo an å dra opp/ned, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har vært igjennom dette før, når kjøpte dere ammebh? Mine pupper har vokst ca en str, men har ikke vokst siden første trimester nå. Er dette greit å ha klart før fødselen? Og ville dere da kjøpt enda en str opp, eller den str jeg har nå?
Noen som har prøvd ammeBH fra sparkjøp? Vurderte å teste den som så god ut... bare 125 kr
Ja.. finner den ikke på nett - kun i katalog.. eneste er at det er begrensede str..om du tester synes jeg du kan fortelle hva du synes.. synes det er såå dyrt
Mener å huske at jeg måtte handle nye etter fødselen, for jeg handla noen før, og de passet på ingen måte etter fødselen, puppene ble jo gigantiske!Dere som har vært igjennom dette før, når kjøpte dere ammebh? Mine pupper har vokst ca en str, men har ikke vokst siden første trimester nå. Er dette greit å ha klart før fødselen? Og ville dere da kjøpt enda en str opp, eller den str jeg har nå?
Jeg har prøvd en, og endte med å bestille to til! Synes de var utrolig gode - helt spilefrie men likevel sitter de godt.Noen som har prøvd ammeBH fra sparkjøp? Vurderte å teste den som så god ut... bare 125 kr
Det var to typer.. var det den som finnes i hvit og sort, eller den jeg hadde bilde av over?Jeg har prøvd en, og endte med å bestille to til! Synes de var utrolig gode - helt spilefrie men likevel sitter de godt.
Og veldig grei pris!