Ammeklær

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Hva kommer dere til å kjøpe inn av ammeklær? Bare amme-BHer, eller ammetopper og kjoler å? Er selv veldig usikker på om jeg skal invitere i noe annet enn amme-BHer. Det meste går jo an å dra opp/ned, eller? :p

Tenker at jeg kjøper ammeBH og ammesinglett (til natta).. men bare et par - så må jeg ut etter fødsel å kjøpe for da har vel puppene vokst..

Blir amme bher, og et par singletter, og et par topper :) men ikke kjoler o.l......

Kjøper nok 2 amme bher, også har jeg noen ok singletter som funker som gull;)
Ellers så ser jeg ann behovet når det kommer:)

Tidligere har jeg bare kjøpt amme bher, og bare brukt vanlige klær :)

Her blir det nok singlet med en tilgjenglig genser utenpå cardigan f.eks, eller vanlig genser med ammesinglet under, bretter bare genser opp og singlet ned, så blir det som en ammegenser nesten :)
Amme-bh er et must syntes jeg da!

Blir kun amme BHer på meg. Bruker noen ammesingletter den første tiden så puppene får justert seg litt. Så kjøper jeg BHer:)

Har kun ammebh. Klarte meg uten ammeklær sist, så gjør nok det denne gangen også. ;)

Dere som har vært igjennom dette før, når kjøpte dere ammebh? Mine pupper har vokst ca en str, men har ikke vokst siden første trimester nå. Er dette greit å ha klart før fødselen? Og ville dere da kjøpt enda en str opp, eller den str jeg har nå?

arvet masse ammeklær av min slster som sist var gravid for 7 år siden så hvorvidt de er pene er en annen sak, men funker sikkert. investert i en ammebh så får jeg ut å shoppe flere når jura er stappfulle. men kommer nok til å gå for vanlige klær ellers og bare ammebh

4 ammebh'r 2 amme sports bh'r og 4-5 amme singleter. Kanskje amme kjole til 17 mai

kjøpt en ammebh, og fått noen amme singletter/topper.. blir nok å kjøpe noen fler ammebh'er etter hver men da med spiler!

er jeg fryktelig optimistisk om jeg tenker å komme meg inn i bunaden til 17.mai? :o den er skikkelig formsydd så passa ikke når jeg var 20uker og nesten ikke hadde mage :o

Dere som har vært igjennom dette før, når kjøpte dere ammebh? Mine pupper har vokst ca en str, men har ikke vokst siden første trimester nå. Er dette greit å ha klart før fødselen? Og ville dere da kjøpt enda en str opp, eller den str jeg har nå?

Jeg kjøpte ammeBH etter noen uker, den første tiden er puppene veldig hovne og ømme. Husker ikke hvor mye forskjell det var på de, men de blir en god del større med melka i.

Noen som har prøvd ammeBH fra sparkjøp? Vurderte å teste den som så god ut... bare 125 kr

Vedlegg

• 1423512385211.jpg
    1423512385211.jpg
    46,2 KB · Visninger: 40
Mener å huske at jeg måtte handle nye etter fødselen, for jeg handla noen før, og de passet på ingen måte etter fødselen, puppene ble jo gigantiske!
Skal sjekke også denne gangen på cubus for der har de ganske enkle og fine amme-bher som jeg var veldig fornøyd med sist;)

Ville ventet til etter fødsel med å kjøpe amme-bh. Veldig vanskelig å si hvilken str man må ha. Jeg bruker 70c eller 75b til vanlig, og amme-bhen i en helt annen kategori for å si det sånn

Noen som har prøvd ammeBH fra sparkjøp? Vurderte å teste den som så god ut... bare 125 kr
Jeg har prøvd en, og endte med å bestille to til! Synes de var utrolig gode - helt spilefrie men likevel sitter de godt.
Og veldig grei pris!

Jeg har prøvd en, og endte med å bestille to til! Synes de var utrolig gode - helt spilefrie men likevel sitter de godt.
Og veldig grei pris!
Det var to typer.. var det den som finnes i hvit og sort, eller den jeg hadde bilde av over?

Back
Topp