Ammeklær - varme gensere

Kjøpte noen gensere på bonprix som jeg var Fornøyd med. Det har de gode priser og bra utvalg. Men anbefaler å se litt på kundeomtale. Jeg kjøpte to amme gensere når jeg var gravid. Men må ærlig innrømme at jeg har gått over til å ha singlet og dra opp genseren. Virker mer komfortabelt for babyen og ikke få alt det stoffet i ansiktet...

Kjøpte noen gensere på bonprix som jeg var Fornøyd med. Det har de gode priser og bra utvalg. Men anbefaler å se litt på kundeomtale. Jeg kjøpte to amme gensere når jeg var gravid. Men må ærlig innrømme at jeg har gått over til å ha singlet og dra opp genseren. Virker mer komfortabelt for babyen og ikke få alt det stoffet i ansiktet...
Jeg har ikke slitt noe med at stoff fra ammegenserene fra boob har nærmet seg ansiktet til babyen. Der holder delene seg fint over og under puppen. H&M-genseren derimot prøver å tette igjen åpningen på egenhånd om man ikke er litt kreativ.

Multitube så praktisk og deilig ut! :D Åssen er den i størrelsen? Kommer til å bestille et par sånne :)

Utrolig praktisk, og veldig glad for å gå vinteren i møte med slike plagg som det. :) Nå har de fått inn mange farger også nå. Har en grå på meg nå i str S/M og jeg bruker str. 38. Er stretchy i stoffet:)

Jeg er 178 cm høy. Har flere gensere og singleter/t-skjorter fra boob i str m. De er heller for lange enn for korte. Elsker de!

Jeg bruker amme singleter og college jakker eller cardigan over. Evt vide ullgensere

Jeg har ikke slitt noe med at stoff fra ammegenserene fra boob har nærmet seg ansiktet til babyen. Der holder delene seg fint over og under puppen. H&M-genseren derimot prøver å tette igjen åpningen på egenhånd om man ikke er litt kreativ.
Da har vi helt ulik erfaring. Hvilke genser kjøpte du derfra da? Kanskje de vil funke bedre for meg også? :)

Da har vi helt ulik erfaring. Hvilke genser kjøpte du derfra da? Kanskje de vil funke bedre for meg også? :)
Hvordan forklare hvilke gensere jeg har? Ta bilde?

Her bruker jeg stort sett bare ammesinglet innerst, og da kan jeg bruke hvilken som helst genser over. Er jo så mye fint i strikk i butikkene for tiden! Også har jeg virkelig til gode å finne fine ammeklær :p Med ammesinglet under, kan jeg bare krølle genseren opp og amme, uten å føle at jeg blotter hele magen, eller at jeg må kle av meg alt.

Jeg er også høy (180 cm) og har to sånne gensere fra Boob, og de er ikke korte. Anbefales! Den ene arvet jeg og den andre kjøpte jeg brukt via Finn.no, mye penger å spare på det, og de blir jo bare brukt en kort periode.

Utenom disse genserne bruker jeg vanlige gensere/topper med ammesinglet under, som beskrevet av flere her.

Fikk anbefalt å kjøpe natt-amme-bh av ei venninne, og bestilte det sammen med noen singleter fra h&m. Her er slik den ser ut på meg:
Foran:
514A6C4C-0BBA-4821-9A7D-4CD00D382EEC.jpeg

.. og bak:

B4EDDB76-045A-43BD-8175-2B415AA63751.jpeg

Aaaltfor stor bake!
Syns den er litt kort også, skulle gjerne regulert skulderstroppene lengre, samtidig som den burde vært mye strammere rundt midjen..

Den er i størrelse L. Mon tro om en mindre størrelse kunne passet, eller om den da blir aaaaltfor kort i skuldrene... Hater å bo langt unna sånne butikker, liker ikke å handle på nett :(

Fikk anbefalt å kjøpe natt-amme-bh av ei venninne, og bestilte det sammen med noen singleter fra h&m. Her er slik den ser ut på meg:
Foran:
Vis vedlegget 275581

.. og bak:

Vis vedlegget 275582

Aaaltfor stor bake!
Syns den er litt kort også, skulle gjerne regulert skulderstroppene lengre, samtidig som den burde vært mye strammere rundt midjen..

Den er i størrelse L. Mon tro om en mindre størrelse kunne passet, eller om den da blir aaaaltfor kort i skuldrene... Hater å bo langt unna sånne butikker, liker ikke å handle på nett :(
Jeg har også et par sånne som jeg ikke gidder å bruke fordi de er for korte. Dumt man ikke kan regulere skulderstroppene. Bruker bare en ammesinglet i stedet.

3B190B29-B253-4ABA-A6BF-FF23333EF4C7.jpeg I dag kom multitubene jeg bestilte i posten! :)
Er så langt veldig fornøyd, og faren er stor for at jeg bestiller flere farger ;) Blåfargen på denne er i virkeligheten mye finere enn på bildet! Takk for tipset, blessed_palms! :)

Foran:
Vis vedlegget 275581

.. og bak:

Vis vedlegget 275582

Aaaltfor stor bake!

Jeg har også et par sånne som jeg ikke gidder å bruke fordi de er for korte. Dumt man ikke kan regulere skulderstroppene. Bruker bare en ammesinglet i stedet.
H&M har amme-bh-versjon av singletene sine. Da får man regulert skulderstroppene.F06511E7-40A2-4410-9F3F-E31B7C3B8303.png

Back
Topp