Ammekjoler

Tinemp

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Er på utkikk etter noen kjoler som jeg kan bruke til jul og sånn ellers. Fant noen fine på Mamalicious.no, er det noen som har bestilt derfra før? Hva er eventuelt erfaringen med størrelser og kvalitet?

Er på utkikk etter noen kjoler som jeg kan bruke til jul og sånn ellers. Fant noen fine på Mamalicious.no, er det noen som har bestilt derfra før? Hva er eventuelt erfaringen med størrelser og kvalitet?

Jeg bestilte akkurat sjæl :) hadde gravidklær fra mamalicious, og de var litt store i størrelsene. Kvaliteten er god på de klærne jeg har :) jeg brukte M i gravidklær (er M/L til vanlig), og kjøpte L nå fordi jeg er større enn jeg var før graviditeten :p tror de skal være store nok, så kjekkere om jeg må bytte til mindre størrelse enn til større, haha.

Da har jeg bestilt et par kjoler Ser frem til å komme ut av joggebuksene snart!

har en bestilling på noe klær derfra nå.. blant annet ammekjole :)venter på pakke :D

Back
Topp