Bruker mest ull. Men nå har eg brukt litt Rema og Libero sine. Dei er heilt Ok. Bruker ull eller gulpeklut i ammetoppen på natta. Og lekker lite på dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har 3 pakker, så 12 par innlegg.![]()
Man blir vant til det, de er jo litt tykkere enn papir.Prøvde de i kveld nå, men synes de var litt klumpete...
Tykkere enn papir? Mine er kjempe tynne, litt tykkere enn et kjøkkenhåndkle.... Jeg har på to nå.Man blir vant til det, de er jo litt tykkere enn papir.men jeg blir så sår av papir og disse varmer godt i tillegg
![]()
Man blir vant til det, de er jo litt tykkere enn papir.men jeg blir så sår av papir og disse varmer godt i tillegg
![]()
Værste jeg vet er papirinnlegg som setter seg fast i puppenHar brukt de i natt og hele dagen i dag og liker de veldig godt, selv om de blir litt klumpete... Mye bedre enn de engangsjeg blir også veldig sår av de papirinnleggene da de blir veldig tørre og harde av melka...
Værste jeg vet er papirinnlegg som setter seg fast i puppen![]()
Man blir vant til at de er tykkere. Synes selv at de er så mye mer behagelige på iallfall![]()
Jeg også!Bruker natusan sine og fornøyd med dem![]()
Hvis det er noe trøst er det visst mye større sjanse for å få brystbetennelse pga tette melkekjertler og melkespreng enn ved å fryse.Har brukt tykke ullinnlegg fra apoteket, med de var i varmeste laget nå, men synes disse var gode... Jeg er livredd for å få brystbetennelse så veldig greit med noe som beskytter litt![]()
Hvis det er noe trøst er det visst mye større sjanse for å få brystbetennelse pga tette melkekjertler og melkespreng enn ved å fryse.![]()
Men disse er en god erstatning for ull ja.
![]()