Ammeinnlegg

Bruker mest ull. Men nå har eg brukt litt Rema og Libero sine. Dei er heilt Ok. Bruker ull eller gulpeklut i ammetoppen på natta. Og lekker lite på dagen.

Bruker rema sine. Har på ull ute som ekstra.

Æsj har rema sluttet å selge ammeinnlegg? Fant ikke på noen av rema butikkene her.

Man blir vant til det, de er jo litt tykkere enn papir. :p men jeg blir så sår av papir og disse varmer godt i tillegg :)

Har brukt de i natt og hele dagen i dag og liker de veldig godt, selv om de blir litt klumpete... Mye bedre enn de engangs :) jeg blir også veldig sår av de papirinnleggene da de blir veldig tørre og harde av melka...

Har brukt de i natt og hele dagen i dag og liker de veldig godt, selv om de blir litt klumpete... Mye bedre enn de engangs :) jeg blir også veldig sår av de papirinnleggene da de blir veldig tørre og harde av melka...
Værste jeg vet er papirinnlegg som setter seg fast i puppen :P

Man blir vant til at de er tykkere. Synes selv at de er så mye mer behagelige på iallfall :)

Værste jeg vet er papirinnlegg som setter seg fast i puppen :P

Man blir vant til at de er tykkere. Synes selv at de er så mye mer behagelige på iallfall :)

Har brukt tykke ullinnlegg fra apoteket, med de var i varmeste laget nå, men synes disse var gode... Jeg er livredd for å få brystbetennelse så veldig greit med noe som beskytter litt :)

Har brukt tykke ullinnlegg fra apoteket, med de var i varmeste laget nå, men synes disse var gode... Jeg er livredd for å få brystbetennelse så veldig greit med noe som beskytter litt :)
Hvis det er noe trøst er det visst mye større sjanse for å få brystbetennelse pga tette melkekjertler og melkespreng enn ved å fryse. :P ;) Men disse er en god erstatning for ull ja. :)

Back
Topp