Ammeinnlegg

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Noen som vet om noen gode og myke ammeinnlegg? Jeg har ullinnlegg, men må bruke engangs også for jeg lekker en del. Nå har jeg begynt å reagere på libero og rema sine og jeg mistenker at det skyldes at de skviser brystvorten min flat.

Fikk et par fra avent med pumpen, de virket veldig gode, men de er jo dyre!

Medela sine liker jeg veldig godt :-)

Jeg bruker avent sine, kjøper på apoteket, litt dyre, men syns de er gode :-) Ellers har jeg også Joha ammeinnlegg i ull som du kan putte engangsinnlegg inni, da gjør det ikke noe om det lekker og du slipper å ha engangsinnlegg rett på huden :-)

Noen som vet om noen gode og myke ammeinnlegg? Jeg har ullinnlegg, men må bruke engangs også for jeg lekker en del. Nå har jeg begynt å reagere på libero og rema sine og jeg mistenker at det skyldes at de skviser brystvorten min flat.
Følger! Sliter med det samme så brystvorten min blir trykket til siden også blir det veldig sårt rundt "feste" til selve klumpen på en måte :p ser at det er sårt rundt. Har også prøvd med libero og rema sine. Har prøvd avent som har fulgt med babypakker men følte jeg fort lekket gjennom dem..

Natusan sine har en liten "hule" til brystvorten.

Ellers bruker jeg vaskbare i bambus, liker dem bedre egentlig

Natusan sine har en liten "hule" til brystvorten.

Ellers bruker jeg vaskbare i bambus, liker dem bedre egentlig
Hvor kjøper du de? Loer de? Sliter også med at ullfibre sette seg fast i brystknoppen..

Bruker Avent sine. Gjorde det sist gang også. Synes de er veldig gode. Jeg leker en del jeg også.

Hvor kjøper du de? Loer de? Sliter også med at ullfibre sette seg fast i brystknoppen..
Bambus? Kjøper jeg på nett, jeg har fra alvababy nå, loer ikke. Har jar hatt andre med mellomste, men de finner jeg ikke igjen. De var i glatt stoff, disse er frotté

Bambus som er vaskbare er veldig deilig, hvis ikke bruker jeg naturen eller avent sine.

Jeg bruker avent sine, kjøper på apoteket, litt dyre, men syns de er gode :-) Ellers har jeg også Joha ammeinnlegg i ull som du kan putte engangsinnlegg inni, da gjør det ikke noe om det lekker og du slipper å ha engangsinnlegg rett på huden :-)

Åh så lurt :-) er heller ikke noe glad i de engangsinnleggene, men må bruke det hvis ikke blir det klissvått :-P funker ikke å bare bruke ullinnlegg.. det lekker for mye rett og slett! Blir forhåpentligvis bedre når melkeproduksjonen stabiliserer seg..

Tar også gjerne imot tips til gode ammeinnlegg! Bruker Natusan sine nå, men hender seg jeg lekker gjennom dem og, gitt... Høy kufaktor her for tida!:-P Kan ikke bruke ull direkte på huden da jeg er allergisk... Har et par i merinoull og, men får utslett av de:-/

Bruker avent sine og synes de ligger greit på puppen :) men jeg og lekker en god del, såå bytte innlegg hver gang jeg ammer, så da går det jo en del av de.

Bambus? Kjøper jeg på nett, jeg har fra alvababy nå, loer ikke. Har jar hatt andre med mellomste, men de finner jeg ikke igjen. De var i glatt stoff, disse er frotté
Da skal jeg sjekke ut det! Takk for tips :)

Lurer på om jeg burde prøvd noe sånt! :)

Back
Topp