Noen som vet om noen gode og myke ammeinnlegg? Jeg har ullinnlegg, men må bruke engangs også for jeg lekker en del. Nå har jeg begynt å reagere på libero og rema sine og jeg mistenker at det skyldes at de skviser brystvorten min flat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger! Sliter med det samme så brystvorten min blir trykket til siden også blir det veldig sårt rundt "feste" til selve klumpen på en måteNoen som vet om noen gode og myke ammeinnlegg? Jeg har ullinnlegg, men må bruke engangs også for jeg lekker en del. Nå har jeg begynt å reagere på libero og rema sine og jeg mistenker at det skyldes at de skviser brystvorten min flat.
Ja, sånne har jeg, og de er skikkelig klønete på puppen min. Ser ut som jeg har protese utenpå puppen minKanskje dette er noe vi to burde prøvd? Brystskjold
https://www.apotek1.no/produkter/avent-brystskjell-med-oppfanger-2stk-983791p
Hvor kjøper du de? Loer de? Sliter også med at ullfibre sette seg fast i brystknoppen..Natusan sine har en liten "hule" til brystvorten.
Ellers bruker jeg vaskbare i bambus, liker dem bedre egentlig
Bambus? Kjøper jeg på nett, jeg har fra alvababy nå, loer ikke. Har jar hatt andre med mellomste, men de finner jeg ikke igjen. De var i glatt stoff, disse er frottéHvor kjøper du de? Loer de? Sliter også med at ullfibre sette seg fast i brystknoppen..
Jeg bruker avent sine, kjøper på apoteket, litt dyre, men syns de er godeEllers har jeg også Joha ammeinnlegg i ull som du kan putte engangsinnlegg inni, da gjør det ikke noe om det lekker og du slipper å ha engangsinnlegg rett på huden
![]()
Da skal jeg sjekke ut det! Takk for tipsBambus? Kjøper jeg på nett, jeg har fra alvababy nå, loer ikke. Har jar hatt andre med mellomste, men de finner jeg ikke igjen. De var i glatt stoff, disse er frotté
Lurer på om jeg burde prøvd noe sånt!Jeg bruker avent sine, kjøper på apoteket, litt dyre, men syns de er godeEllers har jeg også Joha ammeinnlegg i ull som du kan putte engangsinnlegg inni, da gjør det ikke noe om det lekker og du slipper å ha engangsinnlegg rett på huden
![]()