Ammeinnlegg

Oppdatering fra mitt kjøp. Kjøpte disse: http://www.amazon.co.uk/dp/B00GIULPEG?psc=1

- Det er noen gode og myke ammeinnlegg, men om man vil bruke dem under en ammesinglett f.eks. (uten bh) ser de litt klumpete ut (på mine ikke så store puper hvertfall). Inne i en bh syntes de ikke. Noen har skreve de er store, men jeg syntes de ser ut som engansammeinnleggene mine i størrelsen.

- Supert at de var i sort, da alle ammebhene mine er sorte. Så stikker det en snipp opp er det ikke så markant som med hvite innlegg!

- De suger sånn sett godt. Jeg har ikke tall på hvor ofte jeg pleier å bytte ammeinnlegg, men denne uken har skiftet mellom tom pupp og sprengte pupper (sprengte pupper lekker jo litt mer :p ). Nå går vaskemaskinen med cirka 20 innlegg i. Jeg fikk dem i posten tirsdag formiddag. Så har brukt mange, men skifter også ofte syntes jeg.

- Selv om de suger godt suger de kanskje litt langsomt (om man har en god utdrivnigsrefleks). Den ene gangen jeg ammet merket jeg at motsatt pupp var blitt våt (eneste gang jeg har merket det uten å tenke på det). Gadd ikke hente nytt innlegg med en gang, så la den på plass igjen etterpå. Og neste gang jeg skulle amme føltes det samme innlegget ikke vått mer. Så det suge fint, men kanskje ikke SUPER-fort. (Legger ved bilde av dett innlegget, så kan dere se hvor "fult" det var, om det vises fra bilde). Bilde er i innlegg under..

- Siden de ikke suger superfort (ikke føles tørre med en gang) skifter jeg ofte etter amming selv om de ikke er spesielt våte. For når jeg har tatt dem ut for å amme blir de jo iskalde der de er blitt litt våte også :p

Alt i alt mener jeg det var et godt/ok kjøp. Det er bare å spørre om det er noen spesifikke spørsmål :) Kan være de blir anderledes etter en vask, men skal nok oppdatere :)

Last edited:
Om det kan sees, er dette så mye det hadde lekket i innlegget (i løpet av amming på motsatt pupp) så kanskje i løpet av ti min eller noe. Da kunne jeg merke innlegget var vått. Ellers har jeg ikke merket det før jeg har tatt innlegget ut å kjent etter.
1429961232792.jpg

Om det kan sees, er dette så mye det hadde lekket i innlegget (i løpet av amming på motsatt pupp) så kanskje i løpet av ti min eller noe. Da kunne jeg merke innlegget var vått. Ellers har jeg ikke merket det før jeg har tatt innlegget ut å kjent etter.
Vis vedlegget 114183
Takk for oppdatering.

Hvor mye betalte du totalt og hvor lang tid tok det før du fikk de?

Takk for oppdatering.

Hvor mye betalte du totalt og hvor lang tid tok det før du fikk de?

Betalte vel 30 pound for to pakker (12 innlegg i hver) og frakt. Tror jeg bestilte lørdagen, og de skulle vist komme frem onsdag, men tirsdag formiddag stod pakkepostmannen på døren med pakke til meg :)

Men ser etter en vask at noen av trådene er litt løse på innleggene.. Håper bare det er kosmetisk og ikke at de rakner etter en vask :P

Har brukt natusan sine siden dag 1. Veldig fornøyd med de :) ull var absolutt ikke tingen for meg. Da ble bare alt gjennomvått hehe!

Jeg brukte engangs inni ull. Alltid ull over.
Byttet ved hver amming. Synes det holdt greit.
Når jeg ammet på natten la jeg inn en melkeoppsamler på andre sida, lakk mer da.

Bruker engangs. Foretrekker Natusan av Libero og Natusan.

Lekker ikke like mye nå som med storesøster

Back
Topp