Noen som har erfaringer med engangs ammeinnlegg? Hvilke(t) slag syns dere er best? Tenkte jeg skulle kjøpe noen og ha i hus før babyen kommer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: funny_bunny
Natusan sine var helt grufulle.... de hang seg fast i puppen, og det gjorde knallvondt å få de av igjen[&:]
Prøver å huske hva de jeg likte het... var iallefall fra apoteket.. de var kjempemyke og gode[:)]
Men jeg brukte veldig lite engangs... sverget til ull... og om jeg brukte engangs så hadde jeg de utenpå ullinnleggene slik att de ikke hang seg fast i puppen... bare som en ekstra beskyttelse mot våte flekker på genseren[;)]
ORIGINAL: Frk august
Jeg brukte ull innerst, og hadde engangs ytterst. Da var det ikke så nøye hvilken type det var. Jeg lakk mye!
Prøvde bare natusan helt i starten, opplevde også at de satte seg fast i puppen, vondt!
ORIGINAL: Fjärild
Jeg lekker så mye allerede at jeg må gå med ammeinnlegg hele tiden, på natten også...
Jeg har brukt en del engangs (tusen takk for dem, Miracle! [:)]), men sverger nå for det meste til innlegg i tøy. De jeg liker best er de til Imse Vimse i bomull. Har ikke opplevd at de har festet seg, sånn som bh-en gjorde til å begynne med (auauau). Håper de funker like godt når den ordentlige melka kommer også!
Men dere som brukte ull rett mot puppen; hvordan vasket dere ulla da? Jeg har en del ullinnlegg, men de legger jeg utenpå de andre innleggene, for å ikke få råmelk på ulla. For da må jo ulla kokvaskes (ja, ull kan kokes), og det er masse styr....