Ammeinnlegg, engangs

Jeg likte Coop Änglamark sine best. :)

Men brukte hovedsaklig ull/silke da jeg ble så sår av papir.

Jeg har ikke kommet meg så langt at jeg har fått prøvd noe ennå, men jm anbefalte meg å bruke ull rett på puppen og så engangsinnlegg.
Hun sa at noen ganger kan de engangsinnleggene være litt for effektiv slik at det setter seg fast i brystet og man blir sår.

Jeg tror at ammeinnlegg må testes ut på samme måte som bleier..
Noen reagerer på kanskje en type innlegg. Mens andre kan bruke alt :)
Hvis du likte Natusan sine synes jeg du skal begynne med dem. Å heller teste ut andre hvis du ikke er fornøyd denne gangen. :)
Signerer her. Derfor syns jeg det var kjekt med alle gratispakkene, da fikk jeg prøvd ulike, før jeg bestemte meg.

Signerer her. Derfor syns jeg det var kjekt med alle gratispakkene, da fikk jeg prøvd ulike, før jeg bestemte meg.
Enig. ;) veldig kjekt med vareprøver.

Likte best Libero. Eller avent:)

Jeg er superfornøyd med innleggene til imse vimse i bambus med sperrelag. Ikke engangs, men myke og behagelige. Etter de første månedene brukte jeg bare de.

Jeg likte Medela suverent best. Brukt også en type jeg kjøpte på Barnas Hus, thermobaby, litt, en helt klar nr to for min del.

Last edited:
Eg takla ikkje natusan sine, og brukte dei kun dersom eg var tom for andre merker. Absolutt favoritt er medela sine, men dei kostar flesk. Brukte libero sine fast.

De loer ikke på meg. Jeg harer Libero sine. Ull innerst på meg blir bare klin. Det renner ut hvertfall 30 ml fra den puppen det ikke ammes fra og da blir ullen kliss våt.
Prøvd melkeoppsamler mens du ammer?

Prøvd melkeoppsamler mens du ammer?
Derfor jeg vet at det hvertfall kommer 30 ml... Setter en kopp under to ganger i døgnet fordi jeg må blande melk med probiotika som jeg gir henne og den er i pulverform. Det er ikke alltid så praktisk å gjøre det til hver amming. Da skulle jeg isåfall hatt noe mer praktisk enn den minikoppen jeg bruker.

Back
Topp