De loer ikke på meg. Jeg harer Libero sine. Ull innerst på meg blir bare klin. Det renner ut hvertfall 30 ml fra den puppen det ikke ammes fra og da blir ullen kliss våt.Får vel det.
Likte IKKE natusan sist, syns det loet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De loer ikke på meg. Jeg harer Libero sine. Ull innerst på meg blir bare klin. Det renner ut hvertfall 30 ml fra den puppen det ikke ammes fra og da blir ullen kliss våt.Får vel det.
Likte IKKE natusan sist, syns det loet..
Signerer her. Derfor syns jeg det var kjekt med alle gratispakkene, da fikk jeg prøvd ulike, før jeg bestemte meg.Jeg tror at ammeinnlegg må testes ut på samme måte som bleier..
Noen reagerer på kanskje en type innlegg. Mens andre kan bruke alt
Hvis du likte Natusan sine synes jeg du skal begynne med dem. Å heller teste ut andre hvis du ikke er fornøyd denne gangen.![]()
Enig.Signerer her. Derfor syns jeg det var kjekt med alle gratispakkene, da fikk jeg prøvd ulike, før jeg bestemte meg.
Prøvd melkeoppsamler mens du ammer?De loer ikke på meg. Jeg harer Libero sine. Ull innerst på meg blir bare klin. Det renner ut hvertfall 30 ml fra den puppen det ikke ammes fra og da blir ullen kliss våt.
Derfor jeg vet at det hvertfall kommer 30 ml... Setter en kopp under to ganger i døgnet fordi jeg må blande melk med probiotika som jeg gir henne og den er i pulverform. Det er ikke alltid så praktisk å gjøre det til hver amming. Da skulle jeg isåfall hatt noe mer praktisk enn den minikoppen jeg bruker.Prøvd melkeoppsamler mens du ammer?