Ammeinnlegg, engangs

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hei

Fødselen nærmer seg, og man kommer på mer og mer man har glemt :joyful:
Dagens spørsmål, hvilket engangs ammeinnlegg anbefaler dere?

Husker fra sist at jeg syntes Natusan sine loet litt mye, men det kan fort ha endret seg på 3 år..

Jeg liker natusan sine best. Libero sine gikk fort gjennom her.

Ikke det du spør om, men jeg anbefaler helt klart ull innerst.
Engangs/papirinnleggene kan fort feste seg fast i puppen og loe (opplevde det selv).
De blir også kalde når de blir våte. Slet selv med masse betennelser og gikk kun over til ull :)

Jeg bruker Libero og er fornøyd med de ;)

Liker ikke libero.... Natusan er tingen her :-) smak og behag ;)

Chicco liker jeg best og :-)

Hei

Fødselen nærmer seg, og man kommer på mer og mer man har glemt :joyful:
Dagens spørsmål, hvilket engangs ammeinnlegg anbefaler dere?

Husker fra sist at jeg syntes Natusan sine loet litt mye, men det kan fort ha endret seg på 3 år..

Jeg tror at ammeinnlegg må testes ut på samme måte som bleier..
Noen reagerer på kanskje en type innlegg. Mens andre kan bruke alt :)
Hvis du likte Natusan sine synes jeg du skal begynne med dem. Å heller teste ut andre hvis du ikke er fornøyd denne gangen. :)

Hvis du likte Natusan sine synes jeg du skal begynne med dem. Å heller teste ut andre hvis du ikke er fornøyd denne gangen. :)
Veldig enig i det:)

Jeg bruker ull innlegg også engangsinnlegg sånn jeg ikke blir våt igjennom klærene men tror det betyr mindre hva jeg bruker når det er utenpå ullinnlegget;)

Jeg er stor fan av innleggene til chicco, med libero som en god nr to. :)

Libero er best synes jeg ;) Har prøvd noen av apotekenes egne merker også. De er Ok, men veldig stive. Natusan er helt pyton! Hos meg loer de og limer de seg fast til puppen (gjorde i alle fall det i starten), og resulterte i såre brystvorter da jeg måtte slite dem løs :( No more Natusan her!

Mannen har kjøpt natusan sine til meg. Tror jeg foretrakk Libero sist men husker ikke. Ammeinnlegg er veldig individuelt, så man må bare prøve seg frem :)

Får vel det.
Likte IKKE natusan sist, syns det loet..

Jeg liker faktisk best boots apotek sine egne, de er mye mykere enn naturen sine i hvertfall, synes de tåler mer og er mindre synlige også :)

Jeg har kjøpt i ull da jeg fikk anbefalt det. Blir spennende å prøve :D

Back
Topp