Ammebher

Veldig praktisk med vanlig singlet som man bare bretter ned ja. Har aldri brukt ammesinglet jeg
 
Bravado uten spiler kjøpte jeg! Var på hm og kjøpte en, men den var grusom,gnagde fælt under armene.. Helt ærlig så har jeg aldri vært så fornøyd med bher som de fra bravado! Men det har vell litt med prisen og gjøre også ^^ jeg kjøpte meg to stykker, og er redd de kommer til og være utslitt før ungen kommer ^^ de er utrolig deilige og det eneste jeg bruker :D
 
Hehe jeg bruker min bravado nå og det gjorde at jeg lurte litt på hva jeg har holdt på med tidligere iforhold til bh` er :-D Er nok samnenheng med pris og kvalitet kjennes det ut som, en god investering.

Sent from my Slider SL101 using BV Forum mobile app
 
Jeg kjøpte en vanlig bh fra victoria secret når jeg var ute og reiste og ga opp å passe inn i mine vanlig bher lenger. Sa i fra til damen at jeg var gravid og ikke ville ha spiler og hun fant frem den mest behagelige bhen jeg noen gang har hatt enda jeg vanligvis kjøper gode bher fra change (mye fordi jeg har ukurant størrelse).. Men den fra VS er så myk i stoffet i tillegg til rett passform.. Men såvidt jeg klarer å finne ut så har ikke VS ammebher?
 
Eg må ha stor størrelse. Så eg handler på netty butikken. Der måler de det og finner riktig Str.
Har gått der de 4 siste årene og kjøpt bh. Fikk beskjed sist gang eg var innom at eg ikkje trengte å kjøpe amme bh før 2-3 uker før termin. Så eg for bare vente


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte en fra Cubus i går, med blonder. Den satt godt, og var vist best i test av de billige typene et sted på nett :) har ikke testet skikkelig enda,men håper den er så god som den føles B-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
kjøpte 2 stk på ebay for under 40 kr
 
Sniker fra september. :D
Ser flere anbefaler Bravado. Hvor får man kjøpt den?


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Du får kjøpt dem på ammehjelpen.no ihvertfall, jeg kjøpte min på apoteket faktisk :)
Takk! Da må jeg titte innom på apoteket å se om de har det. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Må bare si at selvom jeg synes bravado sine er supergode, så synes jeg ikke de gir noen pen "fasong". Har 3 stk men de ble brukt om natta, inne osv, brukte alltid en annen litt stivere når jeg skulle kle på meg og se litt ålreit ut :) De fleste må jo sove med BH uansett så det ikke lekker over hele senga :p
 
Hvilken størrelse kjøper dere? Den størrelsen dere er nå? Man vet jo ikke hvor store brystene blir etter fødsel.. Er helt grønn på dette merker jeg :p
 
Hvilken størrelse kjøper dere? Den størrelsen dere er nå? Man vet jo ikke hvor store brystene blir etter fødsel.. Er helt grønn på dette merker jeg :p

Gå inn på størrelsestabellen på ammehjelpen.no - der går du ut fra din størrelse og finner ut om du trenger s, m, l, xl


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvilken størrelse kjøper dere? Den størrelsen dere er nå? Man vet jo ikke hvor store brystene blir etter fødsel.. Er helt grønn på dette merker jeg :p
De BHne jeg stort sett brukte sist passer nå også, før fødsel. Men det er sikkert individuelt, men det er jo ikke så mange ukene puppene sprenger, størrelser normaliserer seg jo etterhvert =)
 
Back
Topp