Ammebher

Løvemor2014

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Dere som har barn fra før.. Hvilke ammebher vil dere anbefale? Kjøpte en på HM da jeg trengte ny bh da jeg har vokst fra mine gamle og tenkte at jeg like godt kunne kjøpe amme bh nå som noe annet. Men den er IKKE god. Mulig jeg kjøpte feil størrelse, men utifra egne målinger skal det stemme. Men den gnager under armen. Tok bort spila under der men hjalp ikke..

Har også hørt at man ikke skal kjøpe inn mer enn en før etter fødsel siden størrelsen må få satt seg.. Men greit å ha iallefall en.. Så.. Forslag?
 
Kjøpte en nokså dyr en på apoteket nå som jeg har lest om merket heter bravado, leste om den på forumet. Har ikke testa den ennå, vanskelig med størrelser så er spent.

Sist synes jeg de fra kappahl i bomull var helt ok, kom i 2pk.

Unngår spiler på amme bhene


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte meg den fra Cubus, likte den. Har brukt det siden første barnet og kommer til å bruke det denne gangen også. Den som er helt vanlig beveger seg noen ganger så man ser streken men den med broderier sitter som den skal :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æ like ammebh`an fra Kappahl æ,så blir å bruk d :)
 
Bravado! Brukt de siden baby kom i februar :) har tre stk som jeg bytter på. De er myke og passer flere str. Den passet meg før melka kom, når jeg fikk spreng og nå som melka har stabilisert seg !


Min lille pike ❤️
 
Brukte nesten kun ammesingletter fra hm sist :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Testa Bravado sin ammebh nå og wow, den var det ikke noe å utsette på ennå ihvertfall :) kjempe god.

Hvor kjøper dere ammesingleter?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sliter med å finne en god og fin ammebh. skulle til å kjøpe et par ammebh'er idag. var på lindex og hm, men likte ikke de bh'ene de hadde. De fra lindex gjør vondt, brukte dem sist gang, vil ikke anbefale dem. Jeg vil at bhen skal føles behagelig og være fin på...hvor kan man finne en?
 
Jeg kjøpte slik 2 pakk fra hm. Prøvde de da. Og de er kjempegode. Uten spile og det der. Behagelig å ha på. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fra hm her også :)


Sent from my iPhone
 
Har fra HM også men aner ikke om de blir for små når produksjonen setter i gang.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg må ha ganske stor str, så må til spesialbutikker. Sist kjøpte jeg en deilig en fra Tjølsen i stavanger. Etter fødselen kjøpte jeg to fra change.

Har bestilt meg en ny freya bh fra ebay, lik denne: http://www.ebay.com/itm/Freya-Rosie...=UK_Women_s_Lingerie&var=&hash=item485e6fa528

Betalte ikke så mye for den da.
Håper den er god. Har noen freya bher fra før, og de er kjempe gode.
Tenkte å kjøpe meg noen flere ca 1 månde etter fødselen.
 
Jeg var mest fornøyd med de fra Change sist gang, de har litt bedre størrelseutvalg enn de andre butikkene, du kan få liten rundt med stor cup f.eks. Ellers var Bravado også bra!
 
Jeg likte ammetopper fra Kappahl og ammebher fra Cubus. :)
 
Har handla 3 bh og en ammetopp på lindex idag, alt var på 50% salg :-D

Sent from my Slider SL101 using BV Forum mobile app
 
jeg har en fra Bravado som er fantastisk god å ha på! Den er verdt hver en krone!
Tidligere har jeg kjøpt amme-BH fra Kappahl med spiler, koster ca 150-200 kr. Den er også veldig god å ha på, men personlig synes jeg det er greit å unngå spiler i begynnelsen siden puppene da ofte er veldig ømme.

Har kjøpt 2-pack Bh'er fra HM. De er helt ok, men litt dårlig støtte i dem.
 
Må man ha amme topper? Er det ikke bare å brette ned en vanlig topp? Undrende førstegangsmor ;)
 
Må man ha amme topper? Er det ikke bare å brette ned en vanlig topp? Undrende førstegangsmor ;)

Må absolutt ikke ha det nei :) brukte vanlig topper/ singlet sist. Var bare så billig at jeg dro den med :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp