Ammebh

Må jo ha nye uansett pga størrelsen, og prøver jo kjøpe amme-bh. Men sliter litt med å finne noen som passer, er behagelige og holder. Så lurer litt på om det er helt nødvendig med den mekanismen? Er det så veldig vanskelig å få ut puppen av en vanlig bh? Er førstegangs, så har jo ikke prøvd.

Jeg har ei venninne med veldig små bryster, hun brukte vanlig bh. Måtte alikevell føre ungen ganske langt opp til bryste..ikke sånn som meg hvor det velter ut bryst..
 
Må jo ha nye uansett pga størrelsen, og prøver jo kjøpe amme-bh. Men sliter litt med å finne noen som passer, er behagelige og holder. Så lurer litt på om det er helt nødvendig med den mekanismen? Er det så veldig vanskelig å få ut puppen av en vanlig bh? Er førstegangs, så har jo ikke prøvd.
Det er jo bare å prøve i grunnen:p brukte mye vanlig bh selv sist, brettet ned cupen. Har ikke spesielt små pupper. Det er ikke superbehagelig men funket for meg da. Denne gangen har jeg kjøpt noen flere ammebher som jeg håper passer greit:)
 
Har ikke kjøpt ennda.
Venter til melkesprenget kommer.
Ved nr1 så mistet jeg melken etter bare 2-3 uker og en nabo kom og la jenten til brystet 3-4x da jeg ikke fikk melk før etter 2 dager. Jenten min sluttet å skrike da hun fikk mat.
 
Jeg har kjøpt en fra Anita, anbefalt i en undertøysbutikk kjent for å være gode på amme-bher.

Synes den er KJEMPE god!

Har også en fra Change, ubrukelig for oss med store pupper.
Bruker Bravado som natt-bh.

Kjøpte min Anita på Zalando da de hadde tilbud sist: https://m.zalando.no/anita-bh-med-boyle-schwarz-a4989a000-q11.html
Jeg også anbefaler Anita sine modeller. De har også stor cup, opp til K tror jeg.

Jeg har kjøpt på Ammebutikken og på Mamma shoppen i Bergen.

Takk damer!! Jeg bestilte en slik Anita og er HELFRELST;) Endelig en ammebh som faktisk gir løft og gjør puppene litt mer normale:p
Gikk for denne:
https://m.zalando.no/anita-bh-med-boyle-schwarz-a4989a002-q11.html
 
Jeg sniker fra august og jakter desperat på en sånn type bh! Hvordan fant du rett str? Jeg synes det varierer så etter merke...

Siden d er zalando har dem fri frakt og retur, så jeg tok bare en sjans:p Brukte 80DD før graviditeten, bestilte denne i 80G (har gått opp en god del), passet perfekt nå:D...mulig den blir liten når evt melka kommer... Får evt kjøpe den andre typen fra Anita på Zalando som går høyere enn G (akkurat den jeg bestilte stoppet på G i alle omkretsstr).
 
Hmm...... andre små damer her?
kjøpte en 75C og den er ok nå.
 
I sykehusbaggen har jeg kun pakket Carriwell amme-singleter :)
 
Back
Topp