Ammebh

Prøverpånr2

Blir kjent med forumet
Noen som kan anbefale en Ammebh med god støtte til store pupper? Har lyst på en som har litt hold i seg. Husker det var kjipt å gå med ammebh med førstemann og har lyst på en bedre opplevelse nå om det er mulig :p
 
Følger den her jeg. Har en fra boob men det er jo bare et lite tøystykke :p Puppene mine trenger litt mer fast stoff!
 
Jeg har kjøpt amme-bh i KappAhl (90 E, selv om E fra andre butikker ikke passer, jeg bruker K/J fra Change). Det ser ikke så fint ut, men er utrolig behagelig å ha på seg noe som ikke strammer.
 
Jeg har kjøpt en fra Anita, anbefalt i en undertøysbutikk kjent for å være gode på amme-bher.

Synes den er KJEMPE god!

Har også en fra Change, ubrukelig for oss med store pupper.
Bruker Bravado som natt-bh.

Kjøpte min Anita på Zalando da de hadde tilbud sist: https://m.zalando.no/anita-bh-med-boyle-schwarz-a4989a000-q11.html
 
Jeg har kjøpt 4 forskjellige...
Første var fra HM, den likte jeg IKKE.
Andre var fra jollyroom, funket forsåvidt en periode, men vokste ut av den...pluss at spilene mot midten bøyde seg utover og gav meg "en tredje pupp":eek: (kjøpte i 80/85 E)
http://www.jollyroom.no/produkter/abecita-amme-bh-mama-hvit-80-85-b

Den jeg har vært mest fornøyd med til nå er den fra Change (måtte opp i 80K, ville ha noe som passet greit nå og jeg kunne vokse litt i). Løfter litt, men stoffet er jo sååå tynnt...liker egentlig ikke at puppene "sklir ut" mot sidene og at brystvortene vises HELE tiden:p

Siste tilskuddet var ammebh fra ebay, slike som selges "over alt" med bare tøy (nesten litt treningsaktig), kjøpte i XL som forsåvidt hadde passet om puppene ikke var fullt så store, svært dårlig hold (føler jo puppene går lengre og lengre mot bakken:eek:)... Tror jeg skal prøve å bruke den om natten når den tid kommer:)
 
Jeg har kjøpt en fra Anita, anbefalt i en undertøysbutikk kjent for å være gode på amme-bher.

Synes den er KJEMPE god!

Har også en fra Change, ubrukelig for oss med store pupper.
Bruker Bravado som natt-bh.

Kjøpte min Anita på Zalando da de hadde tilbud sist: https://m.zalando.no/anita-bh-med-boyle-schwarz-a4989a000-q11.html

Gir den Anita skikkelig løft? Hvilken størrelse brukte du før og hvilken bestilte du i? Skjønner at Change sine størrelser kan være litt misvisende (hun som skrev noe om d over her)...
 
Gir den Anita skikkelig løft? Hvilken størrelse brukte du før og hvilken bestilte du i? Skjønner at Change sine størrelser kan være litt misvisende (hun som skrev noe om d over her)...

Den har spiler. Jeg bruker vanligvis 75 e/f og kjøpte den i 80 h eller i? Må sjekker når jeg kommer hjem..
 
Jeg også anbefaler Anita sine modeller. De har også stor cup, opp til K tror jeg.

Jeg har kjøpt på Ammebutikken og på Mamma shoppen i Bergen.
 
Den har spiler. Jeg bruker vanligvis 75 e/f og kjøpte den i 80 h eller i? Må sjekker når jeg kommer hjem..

Ja, Change har også spiler, men synes ikke den gir så innmari godt løft likevel...men forstår d slik at du synes denne er mye bedre enn Change sin;)
Ok, husker du i farten om man får returnert bh'er hos zalando? D er jo et evig styr å finne bh uansett om man er gravid eller ikke, såå vanskelig å finne riktig str i forskjellige merker.
 
Jeg også anbefaler Anita sine modeller. De har også stor cup, opp til K tror jeg.

Jeg har kjøpt på Ammebutikken og på Mamma shoppen i Bergen.

Hvor mye gikk du opp i størrelse da?
Vurderer sterkt å bestille en slik Anita...at d skal være så vanskelig å finne en "perfekt" bh!!
 
På Mammatrend.no har de en fin guide til å finne rett størrelse på bh.
 
Hvor mye gikk du opp i størrelse da?
Vurderer sterkt å bestille en slik Anita...at d skal være så vanskelig å finne en "perfekt" bh!!
Med jenta mi gikk jeg fra d cup før gravid og endte opp med h cup når melken kom.

Denne gangen tror jeg at det blir f eller g cup.
 
På Mammatrend.no har de en fin guide til å finne rett størrelse på bh.

Føler aldri sånne kalkulatorer stemmer, denne sier noe helt annet enn hun som målte meg på Change:eek: Så nå at ammebutikken hadde gratis bytte, så tror jeg skal prøve meg på å bestille derfra;)
 
Det beste er alltid å få prøve før du kjøper. Bra at du får byttet hos ammebutikken :)
 
Ja, Change har også spiler, men synes ikke den gir så innmari godt løft likevel...men forstår d slik at du synes denne er mye bedre enn Change sin;)
Ok, husker du i farten om man får returnert bh'er hos zalando? D er jo et evig styr å finne bh uansett om man er gravid eller ikke, såå vanskelig å finne riktig str i forskjellige merker.

Ja, kan ikke sammenlignes med Change.

Zalando har fri frakt og retur, måtte sende den selv i retur 3 ganger.
 
Jeg syns Cubus sine er veldig gode, tror di vant best i test også en gang :)
 
Det beste er alltid å få prøve før du kjøper. Bra at du får byttet hos ammebutikken :)

Mente forresten mammatrend som du nevnte:p Er vanskelig å få prøvd før man kjøper når man bor i gokk, kjedelig!!
 
Må jo ha nye uansett pga størrelsen, og prøver jo kjøpe amme-bh. Men sliter litt med å finne noen som passer, er behagelige og holder. Så lurer litt på om det er helt nødvendig med den mekanismen? Er det så veldig vanskelig å få ut puppen av en vanlig bh? Er førstegangs, så har jo ikke prøvd.
 
Jeg har styrt mye med dette ammebh greie med begge to de tidligere. Denne gangen har jeg kjøpt inn noen seamless med padding fra kaphal eller Lindex. Planen var å bruke disse til puppene stabiliserte seg litt i størrelse med melken og heller investere i noen skikkelig da. Hvilke trenge jeg da anbefaling med
 
Må jo ha nye uansett pga størrelsen, og prøver jo kjøpe amme-bh. Men sliter litt med å finne noen som passer, er behagelige og holder. Så lurer litt på om det er helt nødvendig med den mekanismen? Er det så veldig vanskelig å få ut puppen av en vanlig bh? Er førstegangs, så har jo ikke prøvd.

Jeg har aldri klart å få puppen ut av en vanlig bh :joyful: Men jeg har skjønt at de som kommer i liten størrelse gjerne gjør det. Hvis du ikke lekker eller er komfortabel med å gå uten bh, så kan du jo gjøre det?
 
Back
Topp