Ammebh

Jeg gir opp hele ammebh møkka... alt er for lite. Vært på hm og lindex. Eneste som har passa er fra sparkjøp, og da henger puppene omtrent ned på navlen. Null løft og støtte. Blir så fortvilet! Greit nok de er store, men finner ikke noen som funker. Er vel en 90 E, det finnes jo ikke!! Argh! Har brukt mange penger på p prøve ulike typer... buhu!!
Åh så kjipt! Jeg er 80E så får akkurat kjøpt bh på vanlig butikk (på Lindex, HM er alt for lite).. Har en venninne med enda større bryst enn meg, hun sverger til noen fra Bogerud. Change og andre undertøysbutikker har kanskje også noe?
 
Glammom.no har kjempemange fine!

Ja, men tollen kjem fort som ein overraskelse :p eg hadde funne ein billig og trudde eg var smart. Bestilte og betalte med ein gsng. Når eg skulle hente den måtte eg betale rundt 200 kroner, det var visst tollen som dei hadde gløymt å fortelle meg om :p
 
Ja, men tollen kjem fort som ein overraskelse :p eg hadde funne ein billig og trudde eg var smart. Bestilte og betalte med ein gsng. Når eg skulle hente den måtte eg betale rundt 200 kroner, det var visst tollen som dei hadde gløymt å fortelle meg om :p
Nei?? :O det er faktisk ikke lov! Har bestilt derfra en gang selv, betalte ikke toll! Ville sendt en mail til dem jeg.
 
Jeg kjøpte en kjempe fin på mammatrend.no .
Også har jeg ull-bhene til boob (bruker de på natta)
 
Fant noen perfekte på kappahl! Har ganske store pupper så den jeg kjøpte fra cubus passer kun hvis jeg står/sitter heeelt musestille :-D har veeldig lyst på den fra change, men det finnes ikke her jeg bor og tør ikke bestille uten å vite størrelsen :p de fra hm er bare å glemme om man har litt størrelse på puppene :p
 
Har den samme! Men sikt en str større enn du tror, for den er dessverre liiiitt liten i størrelsen. Men innmari god! <3
Kjøpte litt liten ja *apetryne* Ja ja, kjøpte to, så da bytter jeg den ene!
 
Fant noen perfekte på kappahl! Har ganske store pupper så den jeg kjøpte fra cubus passer kun hvis jeg står/sitter heeelt musestille :-D har veeldig lyst på den fra change, men det finnes ikke her jeg bor og tør ikke bestille uten å vite størrelsen :p de fra hm er bare å glemme om man har litt størrelse på puppene :p
Ja! Kappahl var jg innom i går, og det er den første som faktisk passer! Puppene mine detter ikke ut!!! Hurra! ! :D
 
Ja, men tollen kjem fort som ein overraskelse :p eg hadde funne ein billig og trudde eg var smart. Bestilte og betalte med ein gsng. Når eg skulle hente den måtte eg betale rundt 200 kroner, det var visst tollen som dei hadde gløymt å fortelle meg om :p
Nei?? :O det er faktisk ikke lov! Har bestilt derfra en gang selv, betalte ikke toll! Ville sendt en mail til dem jeg.

Enig! Send dem klage!
Hvis nettsiden har .no så SKAL det være tollfritt! Moms skal være oppgitt og inkludert!
 
Back
Topp