Så fantastisk *må ha*Veldig fin! Finnes i hvitt og! På Cubus og de koster ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk *må ha*Veldig fin! Finnes i hvitt og! På Cubus og de koster ingenting
Hihi! De pleier å henge på et eget stativ og ligger i sånne små poser *tommelopp*Oi wow! Visste ikke at de hadde ammebh på Cubus en gang jeg! Haha! Da skal jeg dit!
Hihi ja! Likte den selv for at den ser litt mer "spennende" ut enn forhold til mye av det andre som finnesEr dette en amme-bh altså? :-O Kjempefin jo!
*ser skamfullt ned på egen bh*
Hihi! Go for itSå fantastisk *må ha*
Du har starta trend her inne du nå! Blir mars- bh'n!Hihi! De pleier å henge på et eget stativ og ligger i sånne små poser *tommelopp*
Den va lekker, sånn vil jeg også ha! hvor er den kjøpt ?Vis vedlegget 170744
Veldig fornøyd med denne de blondene er igjen og dekker puppene litt..
CubusDen va lekker, sånn vil jeg også ha! hvor er den kjøpt ?
CubusDen va lekker, sånn vil jeg også ha! hvor er den kjøpt ?
Bomma en gang på størrelsen på de, så jeg måtte ta den største størrelsenSkal jaggu dra å kjøpe denne jeg og!
Bare litt usikker på hvilken str jeg må ha. Disse puppene er jo en smule større enn vanlig kan man si.
Spent på om de jeg kjøpte passer! Hadde med mini,så fikk ikke prøvd i butikkenBomma en gang på størrelsen på de, så jeg måtte ta den største størrelsen
Er spent jeg også, mannen mener jeg har kjøpt for liten :/Spent på om de jeg kjøpte passer! Hadde med mini,så fikk ikke prøvd i butikken
Krysser fingrene ;PSpent på om de jeg kjøpte passer! Hadde med mini,så fikk ikke prøvd i butikken
Man trur alltid man har mindre boobs enn hva man harEr spent jeg også, mannen mener jeg har kjøpt for liten :/
Denne har jeg, kjempefin og veldig behagelig Liker at den er mer som vanlig bh med litt tykkt solid stoff og ikke sportsbh aktig!
Så bra! Tror jeg må kjøpe meg denne også!Denne har jeg, kjempefin og veldig behagelig Liker at den er mer som vanlig bh med litt tykkt solid stoff og ikke sportsbh aktig!