Tips til hvor man kan kjøpe litt fine og gode ammebher? Gjerne sånne som er sånn at det sitter igjen mitt stoff igjen rundt puppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Boob sine er vel sånn som bare har hull til brystvorta.. De er på salg på barnas hus nå, også på nett! Aner ikke hvordan størrelsene er da..Tips til hvor man kan kjøpe litt fine og gode ammebher? Gjerne sånne som er sånn at det sitter igjen mitt stoff igjen rundt puppen
Men er de sånn "sportsbh" preget? Jeg vil gjerne ha noen som ser litt fine ut under en kjole etc Jeg har en fra boob, og den er sånn sportsbh og litt liten, selv da jeg var gravidBoob sine er vel sånn som bare har hull til brystvorta.. De er på salg på barnas hus nå, også på nett! Aner ikke hvordan størrelsene er da..
Hm ja, eller da ser jeg for meg at du vil ha to nesten separate skåler og de fra boob ser ut som de ikke deler seg før et stykke opp mellom puppene liksom..Men er de sånn "sportsbh" preget? Jeg vil gjerne ha noen som ser litt fine ut under en kjole etc Jeg har en fra boob, og den er sånn sportsbh og litt liten, selv da jeg var gravid
Men de er også sånn "sportsbh"Har hørt mye skryt av bravado.
Jaja, om det ikke er noe hull til brystvorta så får det bare være Jeg kjøpte en ammebh med spiler fra ebay faktisk som var ganske god!Hm ja, eller da ser jeg for meg at du vil ha to nesten separate skåler og de fra boob ser ut som de ikke deler seg før et stykke opp mellom puppene liksom..
Jeg også hadde mest lyst på sånne med litt mer stoff som sitter igjen rundt puppen, ikke bare litt på siden til å holde bh-en sammen, men gav litt opp egentlig, og nå bryr jeg meg ikke så mye om det som jeg trodde jeg kom til å gjøre.Jaja, om det ikke er noe hull til brystvorta så får det bare være Jeg kjøpte en ammebh med spiler fra ebay faktisk som var ganske god!
Jeg hadde kun sånne som var helt åpnet sist, men kjenner at jeg kunne tenke meg noe annet nåJeg også hadde mest lyst på sånne med litt mer stoff som sitter igjen rundt puppen, ikke bare litt på siden til å holde bh-en sammen, men gav litt opp egentlig, og nå bryr jeg meg ikke så mye om det som jeg trodde jeg kom til å gjøre.
Ah, skal sjekke!Kjøpte en fra Medela på jollyroom faktisk. Den er veldig behagelig! Drar stoffet til siden når man skal amme (ikke sånn klips).
Kjempefin
Wow! Kjempe fin!! Det er sånn jeg mener! Hvor er den fra?Vis vedlegget 170744
Veldig fornøyd med denne de blondene er igjen og dekker puppene litt..
Veldig fin! Finnes i hvitt og! På Cubus og de koster ingentingWow! Kjempe fin!! Det er sånn jeg mener! Hvor er den fra?
Oi wow! Visste ikke at de hadde ammebh på Cubus en gang jeg! Haha! Da skal jeg dit!Veldig fin! Finnes i hvitt og! På Cubus og de koster ingenting
Er dette en amme-bh altså? :-O Kjempefin jo!Vis vedlegget 170744
Veldig fornøyd med denne de blondene er igjen og dekker puppene litt..