Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg forstår at noen bruker medisiner som gjør at en ikke kan amme, men jeg synes det er helt vilt å vurdere å ikke amme bare fordi en ikke har lysst?? Ungene trenger de gode stoffene i melken vår.
Å ikke gjøre en stor innsats for å få til ammingen er ganske egoistisk, månedene går så fort og raskt er permisjonen over... vi har jo hele resten av livet på å ha puppene i fred så ja selvfølgelig vil jeg gi ungen det beste jeg kan gi!
(jeg har ammet i 2år med jenten min, hatt 3 vonde brystbetennelser, strevd med koppmatting pga gulsott og vansker med å få nok melk... og jeg er glad for at jeg ikke gav opp!)
For min del så orker jeg ikke å "delamme". Jeg må mest sannsynlig ha sånn utdrivningsmedisin hver gang jeg skal amme, og hvis jeg itillegg til å amme, må "restfore" ungen på flaske, så tror jeg det blir fryktelig mye pes. Da skal jeg heller vurdere å pumpe meg... Men som brystoperert, så har jeg vel masse brystbetennelser å se frem til også..jeg forstår at noen bruker medisiner som gjør at en ikke kan amme, men jeg synes det er helt vilt å vurdere å ikke amme bare fordi en ikke har lysst?? Ungene trenger de gode stoffene i melken vår.
Å ikke gjøre en stor innsats for å få til ammingen er ganske egoistisk, månedene går så fort og raskt er permisjonen over... vi har jo hele resten av livet på å ha puppene i fred så ja selvfølgelig vil jeg gi ungen det beste jeg kan gi!
(jeg har ammet i 2år med jenten min, hatt 3 vonde brystbetennelser, strevd med koppmatting pga gulsott og vansker med å få nok melk... og jeg er glad for at jeg ikke gav opp!)
Jeg ammet begge mine jenter, men produserte veldig lite melk på slutten med eldste, så når hun var 5 mndr måtte vi over på flaska. Hun fikk fremdeles suge pupp, men interessen forsvant raskt da hun ikke fikk nok melk derfra.
Minsta ammet jeg til hun var ca 3-4 mndr. Da var det en natt jeg ikke kunne være med henne og hun fikk flaske av noen andre enn meg. Etter den natta nektet hun plent å ta brystet.
Jeg hadde nok ikke den beste melkeproduksjonen med minste heller siden hun heller villa ha flaska.
Denne gangen håper jeg at det går fint å amme, jeg har implantat i brystene, og vet ikke hvordan dette vil påvike melkeproduksjonen. Vet det er mange som har fått det til fint, men også mange som har slitt.
Håper det går og at jeg får holde på lenge, men det vil bare tiden vise![]()
Hihihi.Har lest litt om amming med implantat, tror det har noe å si om det er lagt foran eller bak muskulaturen?
Nei husker ikke helt jeg, men håper for din skyld at det går fint! Og at det ikke blir noe trøbbel
Fikk en umåtelig trang til å se puppene dine, i hodet mitt ser jo du smellvakker ut (les smelldeilig) hehehe
Sorry hvis det ble litt for mye for deg altså, men måtte bare få det ut hahaha!![]()
Har selv veeeeldig lyst på nye pupper en vakker dag, synes det er så fint!![]()
Hihihi.
Hva skal man svare på noe sånn da
Men jeg skal si jeg er meget fornøyd selv, å gå fra å ha ingen ting til å få normal str. Ubeskrivelig
Resten er vel så som så
Men jeg må si jeg virkelig setter pris på dine gode kommentarer og utsagn snupp
Ei slik jente er akkurat etter min smak
Verden ville ikke vært den samme uten jenter som deg *klem*