Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jo, jeg også tror at morsmelk "er det beste" men nå skal det sies at lille aldri har vært syk ennå (13 mnd) (BANK I BORDET) og han fikk MME fra han var 2 mnd..Ja, absolutt! Fullammet i 5 mnd og ammet til hun var nærmere 2 år (jaaaa, vet mange synes det er lenge, men da slår jeg i bordet med WHO sine anbefalinger om amming til 2 år!! )
Hun var aldri syk i denne perioden, så at mormelk fungerer som vaksine er jeg overbevist om
Og til deg som er ambivalent, for min del ble det veldig naturlig å skulle amme babyen min, hørt flere andre som har vært ambivalente som fikk samme følelsen da babyen var ute, det måtte bli amming.
Så skal det ikke stikkes under en stol at det kan bli endel problemer i oppstartsfasen av ammingen, og da er det greit å ha lest seg opp, ringe ammehjelpen, osv osv. Men når det er overstått er det baaare kos <3
Ja, jo, jeg også tror at morsmelk "er det beste" men nå skal det sies at lille aldri har vært syk ennå (13 mnd) (BANK I BORDET) og han fikk MME fra han var 2 mnd..
Tror jeg bare må avvente det litt, snakke mye med jordmor og kanskje finne ammekurs( finnes det tro??) for da jeg hadde født, hadde jeg ikke NOE kunnskap om amming og ei fikk jeg så mye opplæring på sykehuset heller.
Trodde jo at å amme var en selvfølge å kunne, at det kom automatisk liksom hehe
jeg er jo ikke langt på vei men.. er det noe jeg kvier meg til så er det amming.. er jo dumt å tenke på men de er jo mine..og min kjære.. vet man gir opp ting når man ønsker seg barn og blir gravid.. men i vårt sexliv er brystene mine en stor del av MITT sexliv.
.og skal for all del prøve.. men liker jeg det ikke så kommer jeg ikke til å gjøre det.
.
ser venninder som tvinger seg igjennom mnd med Blodige,såre,betente og skabete brystvorter ..mer vondt en fødtselsen sier de.. noen må gi seg pga legen sier i fra at det ikke er verdt helsen ..
og er jo LAAAANGT fra normalen at man får de størrste problemet ..
men det er jo bare min mening..