Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpes på apoteketNoen som har erfaringer? Brukte ikke det sist. Men her var det fryktelig mye magevondt på nr.1. Så jeg har lyst til å prøve denne gangen.
Vet du av noen og hvor man får kjøpt?
Jeg har kjøpt weleda sin amme-te. Aldri ammet før siden han her er første, men er veldig glad i te, så tenkte hvorfor ikke?den selger de blant annet på barnashus
![]()
Vet ikke, har ikke smakt den ennåHva slags smak er det på weleda teen?
Hva er lecitin?
Jeg har absolutt ikke tenkt over at amme te kan være noe å ha i husalt en kan få som tips ved å være inne på slike forum
![]()
![]()
Ja omtrent det samme som med meg: drakk te (som funka i starten iallfall), spiste havregrøt hver dag (fy så lei jeg blei!) og pumpa, men det blei etterhvert mindre melk og jenta begynte pluttselig å stritte imot. Etter en stund måtte jeg bare gi opp.Drakk både ammete og slurpet i meg havresuppe for å øke produksjonen + jeg pumpa og pumpa..fikk likevel lite melk og snuppa hadde mye magevondt. Men det var nok mest grunnet låsninger i rygg og nakke.
Jeg kommer ikke til å kjøpe inn ammete denne gangen.
Men nesespray som gjør at melken kommer fortere ut av brystene skal være med meg fra første sekundden gjorde virkelig underverk på ammingen.