Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må kanskje bare invistere i den da.. Så får jeg bare vaske den om kvelden og henge til tørk til neste dag. HahaJeg har den fra Boob. Dyr, men god. De er på tilbud innimellom på Babyshop![]()
Finnes sikkert andre som er bra også. Er ikke fornøyd med de fleste vanlige amme bh-ene jeg har kjøpt. Synes de er så "slapp". Er liksom ikke støtte i noen av de. Tenkte derfor at jeg skulle prøve meg på amme sports bh-er istedenfor. Du får rope ut om du finner andre som er bra, så kan jeg også kjøpe deMå kanskje bare invistere i den da.. Så får jeg bare vaske den om kvelden og henge til tørk til neste dag. Haha![]()
Det skal jeg gjøre.Finnes sikkert andre som er bra også. Er ikke fornøyd med de fleste vanlige amme bh-ene jeg har kjøpt. Synes de er så "slapp". Er liksom ikke støtte i noen av de. Tenkte derfor at jeg skulle prøve meg på amme sports bh-er istedenfor. Du får rope ut om du finner andre som er bra, så kan jeg også kjøpe de![]()