Amme sports-bh?

Ugle<3

Glad i forumet
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en god amme sports-bh? Har sett en fra boobs, men den kosta 600kr... Hadde håpt å finne en litt billigere, så jeg kunne kjøpt et par. Må være litt god støtte da de skal brukes til ridning.

Jeg har den fra Boob. Dyr, men god. De er på tilbud innimellom på Babyshop :-)

Jeg har den fra Boob. Dyr, men god. De er på tilbud innimellom på Babyshop :-)
Må kanskje bare invistere i den da.. Så får jeg bare vaske den om kvelden og henge til tørk til neste dag. Haha ;)

Må kanskje bare invistere i den da.. Så får jeg bare vaske den om kvelden og henge til tørk til neste dag. Haha ;)
Finnes sikkert andre som er bra også. Er ikke fornøyd med de fleste vanlige amme bh-ene jeg har kjøpt. Synes de er så "slapp". Er liksom ikke støtte i noen av de. Tenkte derfor at jeg skulle prøve meg på amme sports bh-er istedenfor. Du får rope ut om du finner andre som er bra, så kan jeg også kjøpe de :-)

Finnes sikkert andre som er bra også. Er ikke fornøyd med de fleste vanlige amme bh-ene jeg har kjøpt. Synes de er så "slapp". Er liksom ikke støtte i noen av de. Tenkte derfor at jeg skulle prøve meg på amme sports bh-er istedenfor. Du får rope ut om du finner andre som er bra, så kan jeg også kjøpe de :-)
Det skal jeg gjøre. ;)

Back
Topp