Amme/flaske?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Håpe på å kunne amme lengre enn med eldste...mista melka når ho va 10daga gammel... Men om amming går fint vil æ nok prøve å ha en kombinasjon sånn at flaska e godtatt om d e nødvendig med flaske

Pumper og gir flaske, mme i tillegg.
Forsøker å amme, men frøkna vil ikke ta puppen :-( Ny time til ammehjelp i morgen. Hadde vært så deilig om vi fikk det til.

Her tar ikke lillegutt pupp, så her pumpes det og gis av flaske. Får mme i tillegg. Gjør forsøk på amming til hvert måltid, og noen ganger suger han bittelitt, men så gir han opp. Håper det ordner seg med ammingen, for det hadde vært det beste synes jeg.

Her har vi endelig fått til amminga! Lille har vært på intensiven og ikke så våken så eg har pumpa opp så jeg har nå melk:) han tok plutselig puppen etter jeg hente ammeputa mi til sykehuset.. Lå å kikka på puppen å plutselig sugde han.. Herlig følelse:)

Fullammer her, veldig glad for at både jeg og mini får det til. Tenker å begynne å pumpe snart slik at pappa'n kan gi flaske ;)

Fullammer, men tenker å prøve flaske snart for å ha muligheten til å overlate mating til far noen ganger :)

Ammer :) fikk brystbetennelse etter en uke, så har i tillegg pumpet, noe som har vært god avlastning for såre bryst. Så da har pappan fått gitt flaske noen ganger :)

Her er det fullamming, har masse melk. Har prøvd flaske to ganger, lillegutt er fem uker. Han klarer også flaske veldig godt, greit en gang innimellom at pappaen kan gi flaske. På søndag var mor på kino mens han fikk ett måltid på flaske. Men puppen er nok best :-)

Her er plana å fullamme så lenge som mulig :) Melka har begynt å komme nå 5 dager etter fødsel, og hun suger godt, så håper det skal gå bra :)

Fullammer. Men planen er å pumpe og gjøre henne kjent med flasken til de gangene jeg skulle måtte noe :)

Fullammer og drøyer med flaske så lenge som mulig. Men det skal innføres sammen med pumping så far kan mate etter hvert.

Jeg fullammer. Men siden melkeproduksjonen min er liten, selv om han ammer oftere enn hver 2 time så punper jeg i tillegg og gir det lille ekstra jeg får ut med nyfødtkopp. Håper på å få økt melkeproduksjonen snart.

Kommer til å amme

Håpet er å fullamme innen kort tid, men pga lav fødselsvekt må hun få mme i kopp også. Skal på helsestasjonen i morgen, så krysser det jeg har for at vi slipper mer mme! :)

Ammer og gir flaske. Har veldig mye melk - så jeg må pumpe ut ganske ofte.. Mannen gir flaske på natta, slik at jeg får sovet litt :) Men ammer mest!

Foreløpig fullammer jeg, kommer til å gjøre det så lenge han er fornøyd:) tenker å pumpe og gi flaske rundt desember, slik at jeg kan la mamma eller mannen ha han noen timer:)

Back
Topp