Amme/flaske?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Nå fullammer jeg. Inntil pjokken ble 2 uker, fikk han litt mme i flaske før leggetid.

Bare mme. Delammet til han ble fire uker og etter det nektet han både brystet og brystmelk på flaske. Så da foretak han vel mme og valgte litt selv!

Fullammer :) ga tillegg da vi var på sykehuset, da melka var sein med å komme i gang. Men fra vi kom hjem (dag 6) har han kun fått mm :)

Og vet han har fått nok da han la på seg 450 gr i uken de første ukene hjemme :p

Etter 6 uker ble det mme. Snuppa klarte aldri ta pupp. Så det er flaske her

Fullammer:) men har altfor mye melk - så nå tester jeg intervallamming etter råd fra ammehjelpen.

Fullammer her:) krysser fingrene for at hun vil holde på litt lenger enn storebror;) (men forrige gang sleit jeg litt med produksjonen fra start...)

Ammer, ble noe flaske med mm og mme de første ukene da han hadde gått mye ned og jeg slet med sår på brystvortene, nå fullammer vi å han nekter både flaske å smokk:/ så går i mye pupping her....

Begge deler, mest pupp. Rundt 100ml erstatning i døgnet da hun ikke blir mett av pupp. Tar både dr.Brown, Avent og Mam flaske uten problem:)

Fullammer :) brukte litt mme første to ukene pga at snuppa var slapp og sov veldig mye og la ikke på seg. Var inne på sykehuset med hun til å med i noen dager... Men nå legger hun bra på seg av kun mm. :)

Fullammer. Pga for mye melk driver vi nå å prøver å få produksjonen litt ned. Og det ser ut til å hjelpe litt på gulpinga og lufta i magen, foreløpig iallefall :)

Back
Topp