Amme-BH

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hvilke/n type/r velger dere? Anbefalinger og erfaringer taes i mot med takk!

Og, hvor mye går dere opp i str. i forhold til vanlig bh?

Henger meg på her!

-Fra appen-

Til den første tiden har jeg kjøpt fra lindex, de som er i 2pk med vanlig åpning bak og uten spiler, veldig behagelig og så tøyelig at man har mye å gå på i størrelsen frem til man set hvor store puppene faktisk blir når melka er helt igang :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette lurer jeg på og! Vurderer å kjøpe sånn topack hvis jeg finner en str over, også gå på jakt når jeg ser hvor store de blir etter fødselen :-P

He kjøpt den 2-pk på lindex. Fantastisk deilig stoff å behagelige å ha på! :) å d ser ut som dei kan passe til melka kjeme sia dei e so stretchy ;) so før en gå på amme-bh jakt ette fødsel ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har kjøpt på glammom.no de er nydelige og superbehagelige! Kjøpte 3 og 4 str større enn jeg normalt bruker! Holder på å gå de inn nå :p er jo litt store, men går greit å bruke dem for det!

Jeg går bare med sportsbh hele tiden, men skjønner jo at det må byttes ut. Kjøpte en topakk på H&M i går. Har lest det er mange som ikke er fornøyd, men får vel bare begynne med dem og se hvordan det funker.
Er helt grønn på dette, og ikke vet jeg hvor store puppene blir med melk i :P

Bravado passer bra også til de som har store bryster. Kjempegod å ha på

Hørt masse bra om bravado så blir sikkert å bestille seg en eller 3 :P å teste ut ^^,

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

kjøpte en bravado for å teste hvordan de var, og er superfornøyd med den! Det kommer til å bli flere slike :D kjekt at man kan lage de om til vanlig bh etter ammeslutt!

kjøpte en bravado for å teste hvordan de var, og er superfornøyd med den! Det kommer til å bli flere slike :D kjekt at man kan lage de om til vanlig bh etter ammeslutt!
Kor står da?
E da Bravado Seamless eller Bravado Embrace?
Har lest om begge, men sto ingenting om at nåken av dei kan gjerast om...

Kor står da?
E da Bravado Seamless eller Bravado Embrace?
Har lest om begge, men sto ingenting om at nåken av dei kan gjerast om...

Sniker fra feb2014...

Jeg hadde bravado seamless og den kan gjøres om til vanlig bh..(jeg har pakket den ned, da jeg håper på flere barn. Har altså ikke prøvd den funksjonen) Kjempe fornøyd med den...

Sniker fra feb2014...

Jeg hadde bravado seamless og den kan gjøres om til vanlig bh..(jeg har pakket den ned, da jeg håper på flere barn. Har altså ikke prøvd den funksjonen) Kjempe fornøyd med den...
Ok. Eg har bestilt Embrace, for Seamless blir altfor liten... ;)

Eneste stedet jeg har funnet noen som er små nok rundt - jeg må ha de i 65, er på Change. Dessverre har de bare én amme-BH i sortimentet sitt, men den sitter godt på og ser helt ok ut. Har tatt vare på de jeg kjøpte forrige ammeperiode, og håper at de passer denne gangen også. De er 4 cupstørrelser større enn de jeg vanligvis bruker...

Jeg bruker 85D til vanlig, og må ha en med spiler og litt innlegg i... Noen som har å anbefale? Som ikke koster 500,-....

Jeg var å prøvde litt amme bher i går, og måtte bare le. H&m sin største, 90E satt så stramt og var ubehagelig, men tror jeg fant noen på kaphal som virket greie. Orket ikke å gå i prøverommet, så prøvde bare uttapå og jeg fikk den jo igjen utenpå klærne :-P Det var uten spiler da, men tror det er godt å slippe de når man har melkespreng :)
Var på lindex og, og største der og var for trang :-P

Back
Topp