Amme-BH

Jeg var å prøvde litt amme bher i går, og måtte bare le. H&m sin største, 90E satt så stramt og var ubehagelig, men tror jeg fant noen på kaphal som virket greie. Orket ikke å gå i prøverommet, så prøvde bare uttapå og jeg fikk den jo igjen utenpå klærne :p Det var uten spiler da, men tror det er godt å slippe de når man har melkespreng :)
Var på lindex og, og største der og var for trang :p

Det blir fort ubehagelig med spiler og lettere å få brystbetennelse med det, så å kjøpe uten hørtes egentlig bare lurt ut :-)

Jeg sliter med å finne noen som passer skikkelig. Og så er det veldig forskjell på str rundt forbi. Synes det er litt drøyt å måtte punge ut over 500,- for en bh. :P

Jeg har kjøpt 3 til 500kr per stykk... Men lærte sist at gode amme-Bher er gull verd så jeg gir bæng. De er veldig gode å ha på.

En fra en sånn undertøysbutikk som jeg fikk hjelp til å finne størrelse og to fra ammehjelpen.no

Mine 2 frå ammebutikken kom i posten på lørdag. E fryktelig uvandt uten spiler, men men, va vertfall plass t daiane oppi + litt å gå på :P

Min fra ammebutikken kom i dag. Syns den kjennes behagelig ut. Og det er en del å gå på. :) Skal kjøpe en til, men usikker på om jeg skal kjøpe en lik eller en annen type.

Jeg vil ha med spiler og sånn "innlegg" i, slik at eg kan føle meg litt fin.. Har ikke allverdens pupper :-P men er det dårlig for melkingen og produksjon ifht de andre tynne bhene?

Jeg vil ha med spiler og sånn "innlegg" i, slik at eg kan føle meg litt fin.. Har ikke allverdens pupper :-P men er det dårlig for melkingen og produksjon ifht de andre tynne bhene?

Etter d ej he lest so kan spile tette melkekanalane å gi dej melkespreng eller nåke sant..so sjøl om ej like best bh me spile teke ej ingen sjansa so her blir alt uten spila so lenge ej amma :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Trodde j hadde en fra forrige gang, men foreløpig ikke klart å finne igjen.. Spørs om d ikke må bli en tur på loftet en dag.. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

I går fikk jeg kjøpt meg amme bher:-D ble fra kaphal, der fant jeg store nok :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har noen gamle fra Triumph fra forrige gang liggende. Satser på at de er brukendes i starten, så blir det innkjøp av nye etterhvert tenker jeg. Var fornøyd med Triumph sist :)

Jeg vil ha med spiler og sånn "innlegg" i, slik at eg kan føle meg litt fin.. Har ikke allverdens pupper :p men er det dårlig for melkingen og produksjon ifht de andre tynne bhene?

Anbefaler helst uten spiler, i alle fall i begynnelsen. Er så lett at bhen vil klemme ved spilene og derav gir tette melkeganger og brystbetennelse. Det er ikke noe behagelig! Bhene blir forresten ikke så tynne når man har ammeinnlegg inni :-)

Haha ammeinnlegg har jeg ikke tenkt på :-P men får prøve disse stoffbhene da.. Har to stk fra Cubus, var på outlet på wearhouse? Min søster sendte meg, halvpris av halvpris.. Blir spennende det :rolleyes:

Haha ammeinnlegg har jeg ikke tenkt på :p men får prøve disse stoffbhene da.. Har to stk fra Cubus, var på outlet på wearhouse? Min søster sendte meg, halvpris av halvpris.. Blir spennende det :rolleyes:

Lett å glemme at de også skal inni ja :p
Her har jeg kjøpt et par sånne enkle stoffbher, og så tenker jeg å vente med å kjøpe flere til puppene har normalisert seg på en måte. Mine fant jeg til halv pris på
Lindex, gøy når man finner ting man må ha på salg :)

Lett å glemme at de også skal inni ja :p
Her har jeg kjøpt et par sånne enkle stoffbher, og så tenker jeg å vente med å kjøpe flere til puppene har normalisert seg på en måte. Mine fant jeg til halv pris på
Lindex, gøy når man finner ting man må ha på salg :)

Helt sant! Mye og tenke på ;)
Spesielt moro med salg når en må! Ha det :-D fant faktisk ytterdress til babyboo på halvpris idag, både på barebarn og barnas hus! Masse tilbud begge steder :)

Back
Topp