Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Change! Det er bare fordi jeg ikke har så mye valg, med mine "fordeler", men jeg synes de er gode også altså![]()
Freya, kjøper man det på nett? Jeg er fan av å prøve BHer, for da vet jeg at jeg får noe som virkelig passer. Og det koster gjerne litt penger når man må et stykke opp i str, så da vil jeg være helt sikkerSånn er det med meg også. Change her i byen hadde ikke amme-bher. Får stikke innom en annen en.
Ellers vurderer jeg Freya, aller helst vi jeg ha noe med spile aktige greier slik at puppene får litt fasong.
Jeg digger Change! Har fem vanlige BH'er jeg bruker nå, og har tenkt å vente et par-tre uker etter fødsel, men så er det rett dit og kjøpe en amme-BH.Change! Det er bare fordi jeg ikke har så mye valg, med mine "fordeler", men jeg synes de er gode også altså![]()
Prøver i butikk, bestiller på nett.Freya, kjøper man det på nett? Jeg er fan av å prøve BHer, for da vet jeg at jeg får noe som virkelig passer. Og det koster gjerne litt penger når man må et stykke opp i str, så da vil jeg være helt sikkerPrøve de jeg har fra sist i alle fall. Man anbefales vel å vente to-tre uker etter at baby har kommet med å kjøpe en ordentlig amme bh? Sånn at puppa får stabilisert seg litt.. Men jeg finner ingen billige varianter i min str som jeg kan kjøpe et par av og bruke midlertidig. Trenger bare funke et par uker, til jeg får kjøpt en skikkelig en :/ Haff, skal ikke være lett!
Var innom Babyshop og så på Bravado sine i går.. Altså, jeg tror faktisk ikke XL er stort nok til meieriet mitt :/ De så innmari gode ut da! Blir nok Change denne gangen også![]()
Nei, for de så for små ut NÅ.. :b Og de blir ikke mindre når melka kommer! Fant fram de fra Change som jeg hadde sist. De er F cup og var litt snaue nå, men jeg håper de kan funke som nødløsning i et par uker etter fødsel i alle fall.. I verste fall får jeg holde meg hjemme å gå med de i friluftSamme her, i hvertfall ikke med melk!
Mener at Change sine går opp til K-cup. Men det lønner seg å vente med å kjøpe til melka har stabilisert seg også. Kjøper du en nå, 3 mnd før termin, er det ikke sikkert den passer når du faktisk skal ammeJeg lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i ammebh for min idiotiske størrelse. Er 65 I, og er enda tre måneder til termintrenger noe smalt nok som gir god støtte. Finner ingenting :/
Mener at Change sine går opp til K-cup. Men det lønner seg å vente med å kjøpe til melka har stabilisert seg også. Kjøper du en nå, 3 mnd før termin, er det ikke sikkert den passer når du faktisk skal amme![]()
Kjoper paa Change til vanlig, men 65 gaar kun opp til Icup, og ammebhene er i fra 70 rundt... Er veldig smal, og brukte 60 foer jeg ble gravid. Det er ikke naa saerlig naar bhene kryper seg opp bak paa ryggen, og blir saar ved armhulene. Vet noen om nettsteder som selger gode bher, eventuelt ammebher med mange hekter? Har bestilt bher fra Evas Underkläder, men syntes ikke de har saa god service. Bestilte bh der foer jul, og den har enda ikke blitt sendt fra butikken![]()