Amme-bh

Noen som har prøvd de fra Kapphal?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bravado sine er helt fantastiske! Angrer på at jeg ikke begynte å bruke de tidligere. Fikk endelig puste igjen. Hadde gått over på sports-bh, men fikk helt klaustrofobi til slutt. Skal kjøpe et par til når jeg får lønning.

Bravado sine er helt fantastiske! Angrer på at jeg ikke begynte å bruke de tidligere. Fikk endelig puste igjen.

Helt enig!!!
Jeg kjøpte en bravado seamless sist, og ELSKET den. Prøvde først noen rimelige fra H&M - helt ubrukelige!!! Fant en på Kappahl som var litt bedre. (=ikke direkte vond! men ikke spesielt god støtte) så hadde jeg flere ulike typer fra Triumph som var helt ok, men etter at jeg fikk Bravado var det en helt ny verden!
Kjøpte en til på salg i høst, og kommer sikkert til å hive alle de andre jeg har etterhvert.

Jeg kan bare ikke se for meg at Bravado er særlig støttene for store bryster eller at de er flatterende uten klær?

Jeg kan bare ikke se for meg at Bravado er særlig støttene for store bryster eller at de er flatterende uten klær?
Haha, uten klær? Nei, de er ikke noe å friste kjæresten med akkurat;) Da må du ta den av isåfall:)

Har gitt opp bh for tiden jeg, går bare uten.

Haha, uten klær? Nei, de er ikke noe å friste kjæresten med akkurat;) Da må du ta den av isåfall:)

Har gitt opp bh for tiden jeg, går bare uten.
Hahaha mente UNDER klær, at puppene ikke får noe fasong.

Har ikke sjangs til å gå uten BH, brystene er tunge og brystvorter såre+lekker melk...

Hahaha mente UNDER klær, at puppene ikke får noe fasong.

Har ikke sjangs til å gå uten BH, brystene er tunge og brystvorter såre+lekker melk...
Åja, sånn ja;) bravado-bh'ene er jo ikke akkurat sexy. Den ene jeg har synes jeg at jeg har fine pupper i. Under genseren altså;) Men det er jo både individuelt hva man synes er fint og hva slags behov for støtte du har.

Jeg prøvde en fra change tidligere i høst, og da så puppene mine helt smashing ut! Men den var fryktelig vond under puppene. Jeg har vært plaget av ømfintlig hud under den ene puppen en stund nå, så er derfor jeg ikke orker å gå med BH.
Det ser jo ikke bra ut, men det orker jeg faktisk ikke bry meg med.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har også kjøpt meg en Bravado.
Ser ikke ut som den gir så mye støtte, men veldig behagelig. Har så små pupper i utgangspunktet at når melka kommer står de rett ut av seg selv, så trenger ikke noe for å hjelpe på formen :p

Bravado er supre til å bruke rett etter fødsel og i tiden fremover når puppene er melkesprengte og vonde :) Etterhvert byttet jeg de ut til noen med spiler, da de ikke gir fullt så fine pupper :p

Bravado er supre til å bruke rett etter fødsel og i tiden fremover når puppene er melkesprengte og vonde :) Etterhvert byttet jeg de ut til noen med spiler, da de ikke gir fullt så fine pupper :p
Jeg har også tenkt å kjøpe noen med spiler litt senere etter barseltiden. Nå er det ikke så nøye hvordan jeg ser ut, er jo gjemt bort i en stor vinterjakke. Men når det blir varmere i været blir det jo mindre klær, og da er det greit å se bra ut;)

Jeg har også tenkt å kjøpe noen med spiler litt senere etter barseltiden. Nå er det ikke så nøye hvordan jeg ser ut, er jo gjemt bort i en stor vinterjakke. Men når det blir varmere i været blir det jo mindre klær, og da er det greit å se bra ut;)

Ja, men da er Bravado veldige fine :)

E superfornøyd m bravado ihvertfall. Takle ikke ting som stramme eller klemme. Livredd for brystbetennelse. Hadde d sist og d e lenge siden æ har følt mæ sykere:/

Var innom Babyshop og så på Bravado sine i går.. Altså, jeg tror faktisk ikke XL er stort nok til meieriet mitt :/ De så innmari gode ut da! Blir nok Change denne gangen også :)
Jeg bruker vanligvis 80H i ammebh med spiler, og har str L i Bravado sine. De sitter veldig godt på, og passer bra selvom de kanskje ser litt små ut :)

Jeg bestilt en Bravado og en Carriwell med gelebøjler. OMG! Bravado sin er fantastisk, Carriewell var skikkelig dritt, så bytter den i en til Bravado.

Back
Topp