Amme-bh : Har dere noen favoritter?

Kappahl og Lindex 2pk uten spiler. Sømløs. Knallgode.
 
Jeg syns Lindex uten spiler (2-pack) er billig og bra. Men har ikke noe å sammenligne med.
 
Jeg bruker 80g til vanlig og 80 I når jeg ammer. Har de så stort på Lindex?

De har noen uten spiler i Large som passer greit men de støtter ikke så godt. Dog i nauden...
 
Jeg går uten bh.. har på meg h&m sine ammesingletter med ammeinnlegg i. Sover uten bh på natta :)
 
Ah, daså :) Sliter sånn med brystspreng at jeg knapt kan ha bh på uten å få tette melkeganger nå, men kanskje jeg skal prøve den senere :)
På Kapphal har de veldig gode ammetopper med strikk under brystene. Jeg synes det fungerer fint uten bh under faktisk. Rimelig og veldig komfortabelt. Har seks stk nå.
 
På Kapphal har de veldig gode ammetopper med strikk under brystene. Jeg synes det fungerer fint uten bh under faktisk. Rimelig og veldig komfortabelt. Har seks stk nå.

Ja, de er ikke så værst. Men kan ikke sove i de heller :D Nå bruker jeg ammekjole fra boob med ammeinnlegg løst plassert inni. Så lenge jeg ikke ligger så urolig funker det godt, så nå er det myyye lettere å leve med puppene her også :p
 
På Kapphal har de veldig gode ammetopper med strikk under brystene. Jeg synes det fungerer fint uten bh under faktisk. Rimelig og veldig komfortabelt. Har seks stk nå.
Den liker jeg også, greit når du vil amme litt diskré. Bare ha en litt løs t-skjorte over, da trenger du ikke flashe så mye hud offentlig;)
 
Foretrekker bravado samless. Ikke så sexy men komfort er viktigst...
Jeg har også denne som favoritt, holder ting godt på plass også, selv om det er ingen spiler eller sømmer :) når jeg kjøpte nye nå, merket jeg at de som jeg hadde brukt i nesten to år så å si ikke var uttøyet, til tross for mange vask!
 
Jeg har også denne som favoritt, holder ting godt på plass også, selv om det er ingen spiler eller sømmer :) når jeg kjøpte nye nå, merket jeg at de som jeg hadde brukt i nesten to år så å si ikke var uttøyet, til tross for mange vask!

Ja, de har skikkelig bra kvalitet! Man får vel hva man betaler for... ;)
 
H&M sine hater jeg. Skal aldri kjøpe undertøy der igjen. :p
 
Back
Topp