Amme-bh : Har dere noen favoritter?

MammaMums

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Jeg har enda ikke funnet noen klar favoritt, og litt lei av bomkjøp.. Hvilke er deres favoritter, og hvor er de kjøpt? Bruker dere med/eller uten spiller?

Tips og erfaringer mottas med stor takk! :-)

Synes de fra Lindex er gode :-) Mine har spiler på siden, under arma liksom, sånn at de skal holde seg oppe. Men ikke noen spiler rundt selve puppen :-)

Boob fast food seamless er nok favoritten, og den i ull fra boob også. Sliter med overproduksjon og kan ikke ha spiler, blir bare tette melkeganger av det..

Hvor får man kjøpt de fra boob? Jeg har fra Cubus uten spiler, men liker de egentlig ikke...

Knallfornøyd med de fra change! Jeg kan godt bruke spiler så da går det bra. Har noen fra triumph som jeg bruker på natta:)

Foretrekker bravado samless. Ikke så sexy men komfort er viktigst...
Den er veldig god! Min er egentlig altfor liten, men veldig komfortabel likevel. Har change sin også, den er finere, men liker best uten spiler når jeg ammer, hvertfall til hjemmebruk og natt. Har bar disse to jeg, har ikke funnet noen som passer, egentlig er begge de jeg har for små også... Er ikke flust å velge mellom når man bruker store størrelser.

Jeg har fra lindex uten spiler. Liker dem ganske godt, men de støtter litt lite egentlig.

Takk for mange gode innspill! Definitivt flere som jeg vil sjekke ut :-) Kjekt å høre andres erfaringer :-)

Den er veldig god! Min er egentlig altfor liten, men veldig komfortabel likevel. Har change sin også, den er finere, men liker best uten spiler når jeg ammer, hvertfall til hjemmebruk og natt. Har bar disse to jeg, har ikke funnet noen som passer, egentlig er begge de jeg har for små også... Er ikke flust å velge mellom når man bruker store størrelser.

Jeg har små pupper (b-kopp), men liker likevel også bravado samless best. Boob fast food er ok, men bravado er bedre. H&M er håpløst...

Jeg bruker fra Anita. COM og change. Bruker change om dagen(de har spiler ) og Anita på natta som ikke har spiler. Liker egentlig de fra Anita best.

Natt har jeg begynt med amme-tskjorte med innlegg løst plassert. Håper overproduksjonen stabiliserer seg snart, så jeg slipper å melke seng og ikke tåle noe som ligger stramt på puppene :p

Jeg bruker lindex sine. Har ikke klart å finne andre som passer. Er over E cup og det virker ikke som om de tar inn større enn det I butikkene jeg har vært I.

Back
Topp