Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har både boob, kappahl,abecita og change sin.uten tvil change sin
Change sin er den som sitter best på.er kun en type på change og den har spiler.er den som jeg synes er lettest å åpne med en håndHvordan er den? Jeg har kappahl og boob, og boob er en klar vinner der...
Hvordan er den? Jeg har kappahl og boob, og boob er en klar vinner der...
Hvor får man kjøpt de fra boob? Jeg har fra Cubus uten spiler, men liker de egentlig ikke...
Den er veldig god! Min er egentlig altfor liten, men veldig komfortabel likevel. Har change sin også, den er finere, men liker best uten spiler når jeg ammer, hvertfall til hjemmebruk og natt. Har bar disse to jeg, har ikke funnet noen som passer, egentlig er begge de jeg har for små også... Er ikke flust å velge mellom når man bruker store størrelser.Foretrekker bravado samless. Ikke så sexy men komfort er viktigst...
Den er veldig god! Min er egentlig altfor liten, men veldig komfortabel likevel. Har change sin også, den er finere, men liker best uten spiler når jeg ammer, hvertfall til hjemmebruk og natt. Har bar disse to jeg, har ikke funnet noen som passer, egentlig er begge de jeg har for små også... Er ikke flust å velge mellom når man bruker store størrelser.