AMK saken

ORIGINAL: ~Ritamor~

Begynte på noe langt.. Men fant ut at det er ikke vits lenger rett og slett..

Man blir aldri enig i denne saken så det er bare opp til dommeren og bestemme hvem som hadde rett og galt her!

Sant det, og det ser jo ganske så lyst ut te at det bler gjort någe videre me dette her og nå utifra ka fylkeslegen har uttalt seg.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=590790

"AMK må tåle å bli utskjelt" står det i vg i dag, og eg kunne ikkje sagt meg mer enige.

ser veldig mange mener man ikke skal banne når man ringer Amk...

-for det første, de som ringte inn, var ikke etnisk norske, og behersket ikke språket godt nok til å få frem akkuratt hva de mente..
har selv levd i et annet land, og VET at jeg da selv lettere bannet, fordi jeg ble frustrert over ikke å kunne ordene på det språket de brukte der.

-for det andre...
hadde det vært meg, som ble møtt av en slik aroganse, der jeg fortvilet prøver å formulere et svar mottager kan forstå, hadde jeg nok ikke ventet til samtale 6 med å komme med drapstrusler!!!!

greit at man trenger en viss informasjon før man sender en ambulanse, men jeg mener de måtte ha nok info etter samtale to...
-men å mene at det er skummelt å sende en ambulanse fordi noen kaller en bil for forpult????

klarer virkelig ikke å forstå hvordan noen kan mene AMK handlet korrekt, eller engang greit nok her...
og ja, jeg fordstår at det er lite ambulanser i drift.. men stikkordet her, som burde sendt ut en bil med sirene og blålys, er "bevistløs, uten puls" og "hjerte- karsykdommer"

ORIGINAL: Pigita

Er på amk sin side i denne saken.

ORIGINAL: Niiiitah87

ORIGINAL: nurkeklar

ORIGINAL: Renatee

ORIGINAL: malinl88

til alle dere som holder med AMK...
hadde dere virkelig tatt det knirkende med ro å IKKE vert noe som helst ufin i stemmen om deres egent barn lå for døden, dere ringer ambulanse men den kommer ikke. verken første, andre redie....osv. gangen dere ringte...

kan dere virkelig med HÅNDEN PÅ HJERTET si at dere ikke hadde hissa dere opp da? å at det ikke hadde kommet et eneste ufint ord ut av munnen deres????

AMEN!

Hadde ikke tatt det knirkende med ro, men hadde IKKE oppført som en idiot.. Ville prøvd å snakke ordentlig med de slik at jeg kunne få vite HVA JEG kunne hjelpe med istedetfor å banne og sverte de som er der for å HJELPE meg opp og ned i mente!!!

Det vett du INGENTING om før det skjer deg!

been there done that!!

ORIGINAL: Niiiitah87

ORIGINAL: Renatee

ORIGINAL: malinl88

til alle dere som holder med AMK...
hadde dere virkelig tatt det knirkende med ro å IKKE vert noe som helst ufin i stemmen om deres egent barn lå for døden, dere ringer ambulanse men den kommer ikke. verken første, andre redie....osv. gangen dere ringte...

kan dere virkelig med HÅNDEN PÅ HJERTET si at dere ikke hadde hissa dere opp da? å at det ikke hadde kommet et eneste ufint ord ut av munnen deres????

AMEN!

Hadde ikke tatt det knirkende med ro, men hadde IKKE oppført som en idiot.. Ville prøvd å snakke ordentlig med de slik at jeg kunne få vite HVA JEG kunne hjelpe med istedetfor å banne og sverte de som er der for å HJELPE meg opp og ned i mente!!!

Det vett du INGENTING om før det skjer deg!

been there done that!!

Eg og, eg sa verre ting.
Ambulansen blei sendt for det om og eg blei ikkje arrestert :O

Jeg hadde faktisk ikke reagert engang om jeg hadde kjefta på dem hvis ambulansen ikke hadde kommet....
Hadde vært helt ifa meg, hysterisk, irrasjonel, hvis ungene mine hadde ligget livløse uten at noen kom og hjalp meg...

Back
Topp