Amanda prøver på nr to ❤️

Mye som dagen etter også? Tok den rett før jeg la meg igår

Ja, dagen etterpå også. Mulig du ikke merker noe de første dagene men etterhvert vil det komme klumper fallende ut [emoji23]

Fikk du svar på hcg? Jeg venter enda..
 
Mye som dagen etter også? Tok den rett før jeg la meg igår
Ja.
Synes den er blant de jeg har prøvd som griser mest, men er litt individuelt og
Foretrekker Utrogestan. Søler mindre og hovedsaklig på do..
 
7+0
Ble satt 1 dag tilbake enn hva jeg trodde, så da er jeg 7+0 Idag.
Formen er overraskende fin idag.
Fått svar på hcg.
23 april var den 4231
2 mai var den 46563.
Herlig stigning.

Var også utrolig godt og se hjerte slå på ul. Har også fått crinone som støtte frem til uke 12.

Se på det her da!! Herlig altså.
Snapchat-64954972.jpg
 
Fikk svar idag, 46563
Har du fått svar ennå?

Neida! De har visstnok mista blodprøven min? De håper at den dukker opp i posten i kveld, skal ringe de tilbake kl 20:30.
I tillegg så fikk jeg kkke TUL før i uke 9+2, så det er sjukt lenge å *håpe* at det er liv når det har gått galt to ganger før liksom... *happy friday*
 
Neida! De har visstnok mista blodprøven min? De håper at den dukker opp i posten i kveld, skal ringe de tilbake kl 20:30.
I tillegg så fikk jeg kkke TUL før i uke 9+2, så det er sjukt lenge å *håpe* at det er liv når det har gått galt to ganger før liksom... *happy friday*
Herregud da hadde det rabla for meg... kan du ikke få tatt privat?
 
Hvor? Pm meg eventuelt. Hvis du ikke vil skrive her

Kan sende pm:)

Fikk svar påHcG som var på 40.000 6+2. Doblingstiden er vel etter boka, så da er det iallfall ikke hormonene sin feil hvis det går til grunne denne gangen..
 
7+0
Ble satt 1 dag tilbake enn hva jeg trodde, så da er jeg 7+0 Idag.
Formen er overraskende fin idag.
Fått svar på hcg.
23 april var den 4231
2 mai var den 46563.
Herlig stigning.

Var også utrolig godt og se hjerte slå på ul. Har også fått crinone som støtte frem til uke 12.

Se på det her da!! Herlig altså.
Vis vedlegget 256510
Sååå fin!!
 
7+3
Dagene forsåvidt greit, har hatt noen dager med litt mindre kvalme. Og de dagene nytes!! Kvalmen har kommet litt på kveldene bare. Men sliter med og få spist nok, klarer ikke spise så mye som før lenger.
Men klager ikke, det er verdt det [emoji7]

Vi var på camping i helgen hos svigermor og på vei hjem klarte vi og punktere det ene dekket, huffamei..
Så idag må jeg levere og hente to nye dekk, så er det time hos øyelege for og få nye briller, så ukeshandle også er det kveldsjobbing.
 
:Heartred
 
Mye styr på deg idag. Ta vare på deg selv og lytt etter formen nå
 
Åhh, så glad jeg ble når jeg så at det var bankende hjerte på UL ❤️ Nå blir det baby og for en nydelig julegave dere får!
 
Hvordan har formen vært idag?
 
Back
Topp