Amanda prøver på nr to ❤️

Kan absolutt det ja!
 
Jeg hadde brunlig utflod/slim fra og til fra uke 5 til uke 15 pga foranliggende morkake. Er 35+4 med ei meget aktiv frøken nå ;)
Alltid skummelt med brunlig utflod eller blod, men går somregel veldig fint :)
 
dette skal gå bra, amanda.
Et godt tegn at du har vunnet på topp100! Gratulerer
 
Har nettopp fått tilgang til brukeren min igjen etter litt kluss, å gud så glad jeg ble av å se at det har satt seg en spire hos deg når jeg kom tilbake!❤️ Har tenkt masse på deg og hvor mye jeg unner deg en spire som sitter helt til mål<3 krysser alt for deg fremover<3
 
Har nettopp fått tilgang til brukeren min igjen etter litt kluss, å gud så glad jeg ble av å se at det har satt seg en spire hos deg når jeg kom tilbake![emoji173]️ Har tenkt masse på deg og hvor mye jeg unner deg en spire som sitter helt til mål<3 krysser alt for deg fremover<3
Ååå så koselig og høre [emoji173][emoji173]
 
6+6
Kvalmen blir bare verre og verre, men har noen kvslmestillende jeg kan ta når det er skikkelig ille.
Igår merket jeg brun utflod når jeg tørket meg, og nå går jeg med bind. Har kommet litt idag også. I tillegg har jeg også murringer. Er utrolig redd nå. Håper det gir seg og går fort til mandag, da er det ul.
Mulig jeg drar til legen for og sjekke at hcg er som det skal.
Disse bekymringene altså. Vil bare grave meg ned og ligge i sengen i hele dag..
 
6+6
Kvalmen blir bare verre og verre, men har noen kvslmestillende jeg kan ta når det er skikkelig ille.
Igår merket jeg brun utflod når jeg tørket meg, og nå går jeg med bind. Har kommet litt idag også. I tillegg har jeg også murringer. Er utrolig redd nå. Håper det gir seg og går fort til mandag, da er det ul.
Mulig jeg drar til legen for og sjekke at hcg er som det skal.
Disse bekymringene altså. Vil bare grave meg ned og ligge i sengen i hele dag..

Så bra at du skal på ul på mandag, da er det ikke SÅ lenge å vente i alle fall. Jeg ville tatt ny hcg hvis du er veldig nervøs, så kanskje du kan roe deg litt frem til mandag og ha ei fin helg.

Jeg var allerede på byen i dag, men fikk ikke svar fra legen om det var OK å ta ny HCG,,, fikk svar da jeg kom hjem, og nå vurderer jeg å kjøre tilbake selv om det er høyst unødvendig akkurat i dag kanskje... huff. men er så vondt å være nervøs hele tida!
 
Så bra at du skal på ul på mandag, da er det ikke SÅ lenge å vente i alle fall. Jeg ville tatt ny hcg hvis du er veldig nervøs, så kanskje du kan roe deg litt frem til mandag og ha ei fin helg.

Jeg var allerede på byen i dag, men fikk ikke svar fra legen om det var OK å ta ny HCG,,, fikk svar da jeg kom hjem, og nå vurderer jeg å kjøre tilbake selv om det er høyst unødvendig akkurat i dag kanskje... huff. men er så vondt å være nervøs hele tida!
Jeg dro og tok hcg, tenker at det er bedre og gjøre det isteden for og være så redd.
 
Krysser fingrene for at det kun er skjøre slimhinner som gjør at du spotter [emoji173]️ Kanskje du kan høre om du kan komme på TUL tidligere?
 
Første tul jeg har er privat og de har ikke noe ledig tidligere, og sykehuset har ikke ledig før slutten av mai :(
Men har du snakket med de etter spottingen begynte? Kanskje de kan gi deg en akuttime?
 
Jeg dro og tok hcg, tenker at det er bedre og gjøre det isteden for og være så redd.

Endte med å ta ny hcg jeg også. Får vel svar på fredag da håper jeg.
 
Håper alt er strålende og at det er helt ufarlig
 
7+0
Kvalmen er her som vanlig, veldig slapp og sliten.
Fortsatt brun utflod og litt sterke murringer. Fikk tidlig ultralyd idag.
 
Back
Topp