Amanda prøver på nr to ❤️

4+2.
Tenker og legge vekk strimlene nå og ta en ny digital om en ukes tid. Fikk 2-3 idag [emoji3]
Skal til legen og måle hcg nå snart, kontrollfreak. Kanskje ikke så rart med tanke på min historie.

Puppene er ømme og merker det strekker skikkelig nederst i magen hvis jeg nyser eller anstrenger meg mye
 
Du har flotte tester og de ukesindiktorene er lunefulle. Hvis du skal bruke dem så se heller på styrken på strimlene inni og slutt når de er tilnærmet like alle tre.
håper på terminspire!
 
Du har flotte tester og de ukesindiktorene er lunefulle. Hvis du skal bruke dem så se heller på styrken på strimlene inni og slutt når de er tilnærmet like alle tre.
håper på terminspire!
Helt enig angående disse ukes altså. Her ser du. Nederste 1-2 og øverste 2-3. Ikke store forskjellen.
La til bilde i neste post
 
IMG_20180416_101410.jpg
 
nei, ikke store forskjellen, men om jeg husker riktig så er din 1-2 sterkere enn min 2-3, men skal ikke si det helt sikkert uten å ha sett mitt bilde igjen altså
 
Fantastisk! [emoji7][emoji173]️
 
Ååå!! Nå er det lenge siden jeg har tittet innom her, men dette var utrolig hyggelig lesning! :joyful:
Gratulerer sååå utrolig mye!! :love7 Krysser alt for en nydelig terminspire for deg nå :hello2
 
Veldig fin stigning denne gangen! :D :D Gratulerer. :Heartred
 
Gratulerer med en spire som sitter hele veien nå [emoji173]️ Du har nydelig økning på testene, så har virkelig godfølelsen :)
 
Back
Topp