Amanda prøver på nr to ❤️

Gratulerer så mye!:)
 
Ååå, gratulerer!! Håper det er en terminspire :love017
Tusen takk [emoji173]
Gratulerer! [emoji7][emoji1]
[emoji173]
Yeeey! [emoji173]️
Endelig [emoji173]
Tusen takk [emoji173]
ÅÅÅÅÅÅÅ SÅ FANTASTISK [emoji2][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji173]️ Gratulerer såååååå masse [emoji173]️
Tusen takk [emoji173]
Visste det! GRATULERER [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
Hihi! Tusen takk [emoji173]
Gratulerer så mye[emoji173]️
[emoji173]
Gratulerer så mye [emoji178][emoji173]️
Tusen takk [emoji173]
Gratulerer!! :D :happy093[emoji813]bigred
Tusen takk [emoji173]
Neimen - [emoji178][emoji178][emoji178][emoji178] - så fantastisk!!! Gratulerer så mye [emoji7][emoji7] Hurra, hurra!
Blir ikke mye bedre nå. Nå får spiren bare holde seg der! Tusen takk [emoji173]
Gratulerer
Håper på terminspire. Får du noe ekstra oppfølging?
Tusen takk eskimonika. Jeg er usikker, har jo ikke brukt hun gynekologen noe mer siden det ble litt mye surr mer hun. Men tenker jeg drar til fastlegen og hører med han. Vet du hvordan det er ang og få ekstra oppfølging offentlig?
Gratulerer så mye!:)
Tusen takk [emoji173]
Gratulerer!!![emoji16]
Tusen takk [emoji173]
 
Jeg blir virkelig så rørt av alle dere som kommenterer og som heier på meg. Herregud [emoji26][emoji173]
Jeg har lagt bort tempingen nå, det vil bare gi meg unødvendige bekymringer.
Gårsdagens kveldstest er absolutt sterkere en de andre.
1523513670341_adobe.jpg
20180412_081153.jpg
 
Er innom her bare for å følge med på dere fine [emoji173]️ og nå måtte jeg bare skrive GRATULERER AMANDA [emoji179] håper alt går fint med spiren :)
 
Tusen takk eskimonika. Jeg er usikker, har jo ikke brukt hun gynekologen noe mer siden det ble litt mye surr mer hun. Men tenker jeg drar til fastlegen og hører med han. Vet du hvordan det er ang og få ekstra oppfølging offentlig?
Vet ikke hvordan det er offentlig sånn sett. Jeg var jo fulgt hos gyn i utgangspunktet denne gangen, men da det endte med BO (etter en sa/ex u måneden før) fikk jeg henvisning av fastlegen til TUL. Var da jeg begynte på det gynekologkontoret. Selv om jeg da ikke fikk TUL før 9+6 den gangen og hadde private før det...
Du kan evt ringe gyn du har vært hos før for å høre om en plan eller evt støttemedisiner. Blir det surr så har du prøvd ihvertfall....
 
Vet ikke hvordan det er offentlig sånn sett. Jeg var jo fulgt hos gyn i utgangspunktet denne gangen, men da det endte med BO (etter en sa/ex u måneden før) fikk jeg henvisning av fastlegen til TUL. Var da jeg begynte på det gynekologkontoret. Selv om jeg da ikke fikk TUL før 9+6 den gangen og hadde private før det...
Du kan evt ringe gyn du har vært hos før for å høre om en plan eller evt støttemedisiner. Blir det surr så har du prøvd ihvertfall....
Absolutt. Hun ville ikke gi meg noe annet enn blodfortynnende, så er ikke noe håp for noe annet. Men skal høre.
 
Absolutt. Hun ville ikke gi meg noe annet enn blodfortynnende, så er ikke noe håp for noe annet. Men skal høre.
Skjønner. Vanskelig å vite om noe vil ha effekt og da, kanskje heller fokusere på hvilken belastning som føles riktig ift hvordan du bruker dagene
 
Gratulerer så mye [emoji173]️ kan jeg spørre om hvordan tempen din var dagen du fikk positiv test? Eller fra da den sank litt . Steg tempen igjen ? [emoji4]
 
Gratulerer så mye :Heartred Krysser fingrene for at dette er en terminspire!
 
Så herlig! [emoji173]️ nå blir det altså terminspire [emoji170][emoji173]️ gratulerer så mye! Blir skikkelig julegave i år [emoji2]
 
Back
Topp