Amanda prøver på nr to ❤️

26+1
Forferdelig dårlig til og oppdatere her merker jeg. Er så tungvint uten appen. Er den borte for godt?
Ellers så er formen den samme og magen vokser.

Idag har jeg opplevd noe rart, magen blir helt hard og jeg blir veldig uvell. Er det dette de kaller kynnere?
 
26+1
Forferdelig dårlig til og oppdatere her merker jeg. Er så tungvint uten appen. Er den borte for godt?
Ellers så er formen den samme og magen vokser.

Idag har jeg opplevd noe rart, magen blir helt hard og jeg blir veldig uvell. Er det dette de kaller kynnere?

Høres ut som kynnere. Men uvel av det?
 
26+1
Forferdelig dårlig til og oppdatere her merker jeg. Er så tungvint uten appen. Er den borte for godt?
Ellers så er formen den samme og magen vokser.

Idag har jeg opplevd noe rart, magen blir helt hard og jeg blir veldig uvell. Er det dette de kaller kynnere?
Så godt å høre at alt er bare bra med deg :)
Jeg ble noen ganger litt uvel av kynnere... men ta det opp med jordmor ved neste kontroll så er du sikker :)
 
27+3
Tiden flyr virkelig, snart 3 trimester jo!
Formen er så og si den samme. Var på kontroll hos jordmor igår og alt så kjempe bra ut.

Fikk også datoen vi kunne flytte igår, så vi flytter 19 oktober! Trodde ikke vi fikk flyttet før i november, så ble plutselig veldig kort tid til! Men det blir veldig bra ❤
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180925-180029_Snapchat.jpg
    Screenshot_20180925-180029_Snapchat.jpg
    551,5 KB · Visninger: 127
27+3
Tiden flyr virkelig, snart 3 trimester jo!
Formen er så og si den samme. Var på kontroll hos jordmor igår og alt så kjempe bra ut.

Fikk også datoen vi kunne flytte igår, så vi flytter 19 oktober! Trodde ikke vi fikk flyttet før i november, så ble plutselig veldig kort tid til! Men det blir veldig bra ❤
Så fin babymage:) Masse lykke til med flyttingen! Godt med alt som er gjort;)
 
Så fin du er[emoji5][emoji5] nyt siste rest av 2. Trimester, og lykke til med flytting[emoji7][emoji7]
 
31+0
Tiden flyr!
På fredag begynte vi flyttingen og har nå fått flyttet alt inn i ny leilighet! Det er så kaos. Men skal bli godt med større plass.

Lille sparker og herjer til alle døgnets tider, men har heldigvis hatt noen gode netter nå.
 

Vedlegg

  • 20181021_130737.jpg
    20181021_130737.jpg
    87,5 KB · Visninger: 121
Wow! Føler ikke det er lenge siden jeg leste du var gravid[emoji28] Nå nærmer det seg! Så gøy!
 
Så herlig[emoji7] gratulerer med ny leilighet! Og så stas med mye liv i magen!! Finnes ikke bedre følelse enn det[emoji173]️[emoji173]️
 
Nydelig mage :Heartred
 
33+5
Begynner virkelig og kjenne på plagene i 3 trimester nå.
Energien er så på bånn som den kan bli, bekkenet er forferdelig og søvnen er elendig. Veldig slitsome tider.
Men skal jo ikke bare klage, får jo verdens beste og fineste premie ❤
Tiden går så altfor fort, snart uke 34!

Var på journalskriving igår og snakket om fødsel, det var egentlig veldig ålreit.
 
Så fin mage ❤️
 
Var inne på føden for 2 dager siden med veldig sterke kynnere. De mente dette var rier og hadde 1 cm åpning. Riene roet seg og stoppet opp.
Etter det har jeg hatt samme type "rier" innimellom. Og nå er mensensmertene i gang.
Jordmoren på sykehuset så også at babyens hode ligger veldig langt ned i bekkenet.

Veldig sliten og lei om dagen, men håper lille holder seg inne noen uker til.
 
Var inne på føden for 2 dager siden med veldig sterke kynnere. De mente dette var rier og hadde 1 cm åpning. Riene roet seg og stoppet opp.
Etter det har jeg hatt samme type "rier" innimellom. Og nå er mensensmertene i gang.
Jordmoren på sykehuset så også at babyens hode ligger veldig langt ned i bekkenet.

Veldig sliten og lei om dagen, men håper lille holder seg inne noen uker til.
Lykke til :) skjedd noe mer eller stoppet det opp?
 
Back
Topp