Altså...

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Kremt... Kjøpte spontant en bugaboo cameleon i dag jeg. For 1200kr. Men jeg kjøpte jo vogn for en mnd siden også... En teutonia spirit s3. Og jeg liker veldig godt begge to. Ga 1800 for teutoniaen. Planen var å selge en igjen. Men det blir et vanskelig valg...
Så ser ut til at jeg beholder begge to foreløpig. Så får jeg se hva jeg gjør etterhvert når babyen er her <3
Kan jo være det er veldig praktisk med to vogner??

Vedlegg

• 1421260019557.jpg
    1421260019557.jpg
    36,2 KB · Visninger: 121
  • 1421260028153.jpg
    1421260028153.jpg
    30,5 KB · Visninger: 122
Vi hadde Bugaboo cameleon forrige gang, kjempefin vogn!! Den beste vognen jeg har brukt :)
Vil bare anbefale deg å kjøpe vinterhjul til den, så du kan bytte når det er snø.
Kommer til å ha Bugaboo (buffalo) denne gangen, kjempe bra vogner :)

Vi hadde Bugaboo cameleon forrige gang, kjempefin vogn!! Den beste vognen jeg har brukt :)
Vil bare anbefale deg å kjøpe vinterhjul til den, så du kan bytte når det er snø.

Hadde og kjempelyst å ha Buffalo, men trakk meg pga prisen. Men tror jeg liker bag delen best på bugabooen, og sportsdelen på den andre. Så ser for meg at vi bruker bugabooen første halv år og teutoniaen når han skal over i sportsdel. og så blir den andre ekstravogn :) 3000 tilsammen for to så fine vogner er jo ikke galt :)

Går det an å bestille vinterhjul? Så ikke det på nettsiden..

Hadde og kjempelyst å ha Buffalo, men trakk meg pga prisen. Men tror jeg liker bag delen best på bugabooen, og sportsdelen på den andre. Så ser for meg at vi bruker bugabooen første halv år og teutoniaen når han skal over i sportsdel. og så blir den andre ekstravogn :) 3000 tilsammen for to så fine vogner er jo ikke galt :)

Fy søren for en flaks! Jeg greier ikke en gang å finne brukte vogner til under 3000 her jeg bor! Det vil jeg kalle gode kjøp, og om du har plass, ser jeg ikke problemet med to vogner :)

Så fine :) Jeg har også vurdert bugaboo cameleon etter noen tips jeg fikk. Buffalo er vel for ny til å finne brukt? Over 10000 for vogn er jo penger rett ut vinduet.

Så fine :) Jeg har også vurdert bugaboo cameleon etter noen tips jeg fikk. Buffalo er vel for ny til å finne brukt? Over 10000 for vogn er jo penger rett ut vinduet.

Får Buffalo brukt, men den er dyr brukt og! Gjerne 8-9000 for brukt :)

Vi har bugaboo cameleon - vinterhjul er et must! Fungerer da veldig bra både på snø og i skogen. Lett å bytte mellom sommer- og vinterhjul. Hvis du kjøper vinterhjulene nye tror jeg de koster over halvparten av det du betalte for vogna, men er verdt investeringen. Har dem på babyshop og barnas hus mener jeg :-)

Back
Topp