Altoppslukende

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Flere som nesten ikke klarer slutte tenke på lille som vokser inni deg? Jeg merker jeg tenker litt for mye på det synes jeg! Og uheldigvis er det mest av de nervøse tankene... Veldig slitsomt.. Er liksom der at jeg har 2 friske barn fra før, så hvorfor skal jeg være så heldig å få nr 3 også? Men prøver selvsagt også å si til meg selv at alt er SELVSAGT som det skal.. Vi mistet jo i februar,så det bør ha vært nok med det! Nei, nå er det bare å vente til etter OUL og håpe skuldrene senker seg etter det!!! :P

Kjenne meg igjen der ja :P dette er jo første og og her surre tankene på at alt mulig som kan være galt. Godt det no berre er i underkant av 3 uker igjen til UL. Kjenne daglig på magen i håp om å få no livstegn men trur eg til no berre har kjendt aktiviteten i tarmane mine. Men! Eg våkner stadig med skeiv hard mage! Festligt!! Hehe :D

Kjenner meg så alt for godt igjen. :p
Det er rett og slett slitsomt å gå rundt å uroe seg hele tida. Jeg har allerede vært på 4 ul, og alt har jo vært bra med lille, men nervøsiteten er der fortsatt selv om den har blitt mye bedre. Har nå begynt å kjenne skikkelige bevegelser, nå er det ikke lenger bare kiling, men små dult, og det roer meg en del kjenner jeg. :)
Jeg har slitt med blødninger dette svangerskapet, en styrtblødning, og når jeg i tillegg har hatt tre spontanaborter tidligere er nervene i helspenn. Heldigvis kjenner jeg at roen begynner å legge seg så vidt nå, men jeg tør ikke senke skuldrene til normal posisjon enda. :p
Vi får bare fortsette å gjøre vårt beste, og ruge så godt vi bare kan. Dette SKAL gå bra! :D :Heartred

Tenker på lille hele tiden jeg også. Er litt roligere nå som jeg kjenner spark hver dag :-) Men blir godt med oul på onsdag for å se at alt er som det skal være :-) Her har vi vært heldige og fått 4 friske barn, så tenker innimellom at det er for godt til å være sant at det skal gå like bra denne gangen :-/

Kjenne meg igjen der ja :p dette er jo første og og her surre tankene på at alt mulig som kan være galt. Godt det no berre er i underkant av 3 uker igjen til UL. Kjenne daglig på magen i håp om å få no livstegn men trur eg til no berre har kjendt aktiviteten i tarmane mine. Men! Eg våkner stadig med skeiv hard mage! Festligt!! Hehe :D
når skal du på UL? jeg har også akkurat under 3 uker igjen.. nervepirrende å tenke på :p

Går utover produktiviteten på jobb ja:/
det merker jeg og!! DVS. at d blir noen dobesøk feks, bare for å sjekke at jeg ikke blør.. Blir sprøøøø... :p

Apropo å blø. Var i Hellas i slutten av august. Det gjekk stortsett i bading og eg hadde på meg eit kvitt skjørt. Når eg sku på do lå eg merke til ei svak rød flekk i skjørtet. Fekk full panikk men turte ikkje å sei nåke te mannen om det..(me skulle jo kosa oss på ferie ;) ) sjekka bikinitrusa og skjørtet titt og ofte dei neste timane.
Når me sku skifte klær seinere på kvelden for å gå ut å ete middag oppdaga eg at eg hadde røde detaljer på bikinitrusa, så den hadde tydelegvis fargaav! Gjett om eg vart letta når eg skjønte det :P

Apropo å blø. Var i Hellas i slutten av august. Det gjekk stortsett i bading og eg hadde på meg eit kvitt skjørt. Når eg sku på do lå eg merke til ei svak rød flekk i skjørtet. Fekk full panikk men turte ikkje å sei nåke te mannen om det..(me skulle jo kosa oss på ferie ;) ) sjekka bikinitrusa og skjørtet titt og ofte dei neste timane.
Når me sku skifte klær seinere på kvelden for å gå ut å ete middag oppdaga eg at eg hadde røde detaljer på bikinitrusa, så den hadde tydelegvis fargaav! Gjett om eg vart letta når eg skjønte det :P

:p Man kan bli "litt" oppslukt ja, og panikken var ikke langt unna første gangen jeg blødde etter jeg ble gravid.. Jeg blødde etter nesten hver gang vi hadde sex de første 2-3 mnd. Vet jo det ikke er unormalt, men det er jammen ikke noe kjekt heller! Ble lange pauser mellom hver gang vi prøvde oss på sex for og si det sånn :p

Føler jeg er litt mindre oppslukt av graviditeten og tanken på babyen når jeg er kommet litt lenger da. De første 3 mnd tenkte jeg omtrent ikke på annet og var veldig bekymret for at noe skulle gå galt. Synes det er litt lettere å konsentrere seg om andre ting nå når jeg faktisk ser at magen vokser og jeg nærmer meg halvveis. Men er VELDIG spent på OUL på torsdag da! :D

:p Man kan bli "litt" oppslukt ja, og panikken var ikke langt unna første gangen jeg blødde etter jeg ble gravid.. Jeg blødde etter nesten hver gang vi hadde sex de første 2-3 mnd. Vet jo det ikke er unormalt, men det er jammen ikke noe kjekt heller! Ble lange pauser mellom hver gang vi prøvde oss på sex for og si det sånn :p

Føler jeg er litt mindre oppslukt av graviditeten og tanken på babyen når jeg er kommet litt lenger da. De første 3 mnd tenkte jeg omtrent ikke på annet og var veldig bekymret for at noe skulle gå galt. Synes det er litt lettere å konsentrere seg om andre ting nå når jeg faktisk ser at magen vokser og jeg nærmer meg halvveis. Men er VELDIG spent på OUL på torsdag da! :D
Det er sant! At magen no er synleg OG at eg idag har kjendt no aktivitet er betryggende :D du må ha masse lykke til på UL! Det er no i underkant av 18 dager til eg skal dit. Klarer nesten ikkje vente :P

Kjenner meg så alt for godt igjen. :p
Det er rett og slett slitsomt å gå rundt å uroe seg hele tida. Jeg har allerede vært på 4 ul, og alt har jo vært bra med lille, men nervøsiteten er der fortsatt selv om den har blitt mye bedre. Har nå begynt å kjenne skikkelige bevegelser, nå er det ikke lenger bare kiling, men små dult, og det roer meg en del kjenner jeg. :)
Jeg har slitt med blødninger dette svangerskapet, en styrtblødning, og når jeg i tillegg har hatt tre spontanaborter tidligere er nervene i helspenn. Heldigvis kjenner jeg at roen begynner å legge seg så vidt nå, men jeg tør ikke senke skuldrene til normal posisjon enda. :p
Vi får bare fortsette å gjøre vårt beste, og ruge så godt vi bare kan. Dette SKAL gå bra! :D :Heartred
Det går jo helt sikkert bra :-) kjenner meg godt igjen i det du skriver. Heldiggris som kan kjenne bevegelsene allerede !!

Det går jo helt sikkert bra :) kjenner meg godt igjen i det du skriver. Heldiggris som kan kjenne bevegelsene allerede !!

Det er en slitsom prosess vi er inne i nå, både psykisk og fysisk. Heldigvis får vi jo verdens beste premie til slutt! :Heartred
Jeg er veldig glad for at jeg kjenner bevegelse. :love7 Ikke lenge igjen til du gjør det heller nå tenker jeg, og da blir det vel full rulle hele tida. :D

Det er en slitsom prosess vi er inne i nå, både psykisk og fysisk. Heldigvis får vi jo verdens beste premie til slutt! :Heartred
Jeg er veldig glad for at jeg kjenner bevegelse. :love7 Ikke lenge igjen til du gjør det heller nå tenker jeg, og da blir det vel full rulle hele tida. :D
Har du fortsatt mye usikkerhet nå om det går bra?

Har du fortsatt mye usikkerhet nå om det går bra?

Egentlig ikke, jeg har troen på at det går bra nå. Men innimellom sniker det seg inn sånne tanker som at siden jeg har to friske barn fra før, hvorfor skal vi være så heldige å få enda ett.
Men stort sett klarer jeg å tenke positivt nå, og magefølelsen er bra. :)
Du da?

Egentlig ikke, jeg har troen på at det går bra nå. Men innimellom sniker det seg inn sånne tanker som at siden jeg har to friske barn fra før, hvorfor skal vi være så heldige å få enda ett.
Men stort sett klarer jeg å tenke positivt nå, og magefølelsen er bra. :)
Du da?
Jeg er vel stort sett positiv :-) Men det har jo skjedd ting iløpet av svangerskapet som har satt meg ut flere ganger. Nå er jeg ganske overbevist om at ingenting mer kan gå galt ;-)

Back
Topp