Alt vi ønsker oss

Hei! Jeg leste dette innlegget da du først la det ut, og skrev et svar, men ser det ikke ble publisert likevel! Mulig ammetåke og at jeg aldri trykket på send. Uansett: gratulerer så utrolig mye med en sunn og frisk jente!:Heartred Herregud, tenk at du endelig er mamma!! Men så utrolig kjipt å lese at du har disse problemene nå i etterkant:( Som om du ikke hadde en tung nok reise fra prøving til fødsel. Skikkelig urettferdig. Jeg håper kateteret nå er ute og at du nyter mamma-livet. Det fortjener du, virkelig. Stor klem fra meg:love7
Tusen takk du❤️ Jeg skulle ønske jeg kunne lest svaret mitt her nå for en måned siden! Ammingen har ordnet seg, blæra er bra igjen og stingene fra fødsel har grodd fint❤️ Jeg koser meg hjem med den lille jenta mi som er verdens snilleste (på dagtid :hilarious:). Så bortsett fra søvnmangel så er virkelig alt blitt fint igjen heldigvis
 
Tusen takk du❤️ Jeg skulle ønske jeg kunne lest svaret mitt her nå for en måned siden! Ammingen har ordnet seg, blæra er bra igjen og stingene fra fødsel har grodd fint❤️ Jeg koser meg hjem med den lille jenta mi som er verdens snilleste (på dagtid :hilarious:). Så bortsett fra søvnmangel så er virkelig alt blitt fint igjen heldigvis
Herregud, så godt å høre! :Heartred:Heartred Det er veldig vel unt:love7
 
Back
Topp