Hva gjør dere med alle tomatplanter osv når dere drar på feire???
Nå har det begynt å blomstre her, så det blir nok noe her også etterhvert [emoji4]
Mamma vanner[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør dere med alle tomatplanter osv når dere drar på feire???
Nå har det begynt å blomstre her, så det blir nok noe her også etterhvert [emoji4]
Jeg prøvde meg på flasker opp-ned i joda, men det funka ikke, så fikk naboen til å vanne [emoji6]Mamma vanner[emoji1]
Spent jeg også, på hvordan det ser ut på søndag [emoji4]To dager til vi er hjemme fra ferie nå, er så spent på hvordan det står til hjemme! Har hatt litt vannehjelp. Men på 16 dager har det nok skjedd mye!
Spent på hvordan det er hjemme hos oss jeg...Kom hjem til en del slappe og knusktørre planter igår, og en tomatplante var knekt. Idag ser det ut til at resten har klart seg ganske bra og ser friskere ut igjen. Bortsett fra to tomatplanter som fortsatt sturer
Her har jeg klart cantaloupe meloner![emoji1][emoji122]
Utrolig moro og veldig overraskende[emoji1]
Så gøy! Har dere smakt enda?
Ble ikke noe hos meg heller. Dels min feil, mye av tomatene kom aldri ut av såbrettet. Med så trenge forhold blir det mini-tomat-planter.Blir nok ikke noe av vårt.... Er bare bittesmå grønne tomat-kart... Og enda mindre på jalapenosene....