Chillien til mannen spiser snart opp hele kjøkkenet [emoji23] "Blir ca 50-60cm høy"... Hmm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har etter alt å dømme stått for varmt den første tiden?
Chillien til mannen spiser snart opp hele kjøkkenet [emoji23] "Blir ca 50-60cm høy"... Hmm..
Antakelig. Han sa den måtte ha varme så [emoji14] Men egentlig skulle han ha beskjært den underveis.Har etter alt å dømme stått for varmt den første tiden?
Er det noen her som vet om brunsnegler angriper tomatplanter? Har lyst å flytte plantene ned i hagen, men vet ikke om jeg tør
De spiste det her hvertfall..
Brunsnegler tar vel ca alt, så det vil jeg tro
Veldig vanlig på sukkererter og blomkarse. Tror ikke det er farlig å spise sukkerertene. Jeg har aldri blitt syk iallefall, men helt sikker er jeg ikke altså.
Noen som har vært borti dette? Har googlet meg frem til minerfluer, men er usikker på om jeg bør fjerne alle plantene? Eller kan sukkerertene spises? Er bare på bladene, men på nesten alle. Har kommet noe på salaten som står i samme kasse også, står utenfor drivhuset. Salaten kaster jeg hvertfall.
Veldig vanlig på sukkererter og blomkarse. Tror ikke det er farlig å spise sukkerertene. Jeg har aldri blitt syk iallefall, men helt sikker er jeg ikke altså.
Jeg har en nabo som vanner dem. For at de ikke skal tørke ut så fort har jeg i tillegg satt nedi sånne selvvanningsflasker (dvs vanlige flasker, men med "tut" fra Jula) [emoji5] tyver tenker jeg å knipse bort selv når jeg kommer tilbake.Hva gjør dere med alle tomatplanter osv når dere drar på feire???
Nå har det begynt å blomstre her, så det blir nok noe her også etterhvert [emoji4]
Hva gjør dere med alle tomatplanter osv når dere drar på feire???
Nå har det begynt å blomstre her, så det blir nok noe her også etterhvert [emoji4]
Jeg har en nabo som vanner dem. For at de ikke skal tørke ut så fort har jeg i tillegg satt nedi sånne selvvanningsflasker (dvs vanlige flasker, men med "tut" fra Jula) [emoji5] tyver tenker jeg å knipse bort selv når jeg kommer tilbake.
De andre inneplantene pleier jeg å sette i badekaret på tomkasser, og fyllt opp med vann, og så legger jeg håndklær nedi og opp på kassene så de trekker opp vannet. Da får plantene trekt til seg vann fra håndklærne. Spm er om tomatene osv får nok vann da... Lys er så som så, men det får gå..Har satt flasker med vann oppned i mye, og håper noen i familien tar turen innom for litt vanning. Mest usikker på drivhuset, om jeg bør åpne døren helt eller halvveis, eller holde lukket. Er meldt mest grått og regn og vi blir borte 1,5 uke tror jeg.
Ja uteplantene har jeg satt ute, i skyggehjørnet og satset på regn [emoji13]Oftest har mine stått ute. Naturen vanner ;-)
De årene jeg har hatt dem i sånt plastdrivhus har jeg bedt min bror om å stikke innom å vanne, og naboen gjorde det på eget initiativ.
Flasker opp ned i pottene i tillegg