Alt som ikke ble....

Så utrolig trist! Jeg ble oppriktig lei meg på dine vegne! Kan ikke forestille meg sjokket av at babyen plutselig forsvinner! 
Er ikke noe jeg har opplevd og håper jeg aldri må gjennom noe så forferdelig! 
Håper for deres del, for familiens del at dere kommer gjennom dette hele.. Jeg tror ikke lille babyen vil at dere skal ha det så mørkt og tungt! Hun sitter nok på en sky og passer på dere alle sammen! =) 

Så utrolig trist! Jeg ble oppriktig lei meg på dine vegne! Kan ikke forestille meg sjokket av at babyen plutselig forsvinner! 
Er ikke noe jeg har opplevd og håper jeg aldri må gjennom noe så forferdelig! 
Håper for deres del, for familiens del at dere kommer gjennom dette hele.. Jeg tror ikke lille babyen vil at dere skal ha det så mørkt og tungt! Hun sitter nok på en sky og passer på dere alle sammen! =) 

den største medfølelse i det store tapet! Har ikke ord... tenker på dere i den vanskelige tiden!

Så utrolig utrolig trist! Vet ikke hva jeg skal si...

maltesers skrev:
Forferdelig trist!Har ikke ord! Kondolerer!

Signerer denne. Kan ikke forestille meg hvor fælt dere har det.
Ta vare på hverandre.

Dette var en utrolig gripende historie! Føler med deg. Trist at du måtte oppleve dette. 

Så ufattelig vondt! Tårene triller...
Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg føler med dere.

Hvil i fred, Johanne.

Kleo79 skrev:
Ord blir tomme når man prøver å gi trøst. Takk for at du deler, og jeg håper det kan lette trykket bare litt for deg. Jeg kan ikke forstå hva dere går gjennom, men jeg sørger med dere. Bruk hverandre i sorgen. Len dere på hverandre. Gråt sammen, og etterhvert smil litt sammen. Jeg kondolerer så mye med tapet av lillesøster.

åh gud jeg vet ikke hva jeg skal si.....
Skulle øsnke jeg kunne gjort noe for å lette sorgen for dere...

Dette var forferdelig trist å lese. Jeg kan ikke engang begynne å begripe den smerten dere føler.. Har ikke ord..

Hvil i fred, lille Johanne.
Og jeg sender alle gode tanker til dere. De jeg kjenner som har mistet barn sier at livet går videre... men det tar tid å lære seg å leve med sorgen.
Ta den tiden.. og tusen takk for at du delte dette triste med oss.

Dette gjorde vondt langt inn i sjela å lese. Gode tankar til dåke alle.

Så utrolig vondt å lese dette, kan ikke engang tenke meg hvordan dere har det nå, snakk med hveandre gjennom sorgen og vær der for hverandre. Håper det åpne såret blir til et arr en gang, så du kan begynne veie ut av tunnelen...
*klemmepå*

Må bare si takk igjen, og jeg blir nok å ta kontakt med dere som har tilbydd seg å prate med meg etterhvert, når jeg føler jeg har litt mer overskudd. emoticon

Huff.. så trist ! :'( gjør vondt i hjerte å lese det du skriver..emoticon

~HannahogReginesMamma~ skrev:
Huff.. så trist ! :'( gjør vondt i hjerte å lese det du skriver..emoticon

Ja, hjertesmerte er det nok av for tiden..
Takk for omtanken

En stor klem til deg!!! <3 Tiden leger ikke alle sår, men arrene blekner med tiden!Og minnene vil alltid være der!

I mangel på ord så sender jeg dere mange varme tanker. Kondolerer så mye. Ta vare på hverandre.

Sov godt Lille Johanne...

huff har ikke ord, mensender dere mange varme tanker og klemmer. kondolerer

Back
Topp