Alt som ikke ble....

Herregud så forferdelig trist å lese - men tårene mine kan ikke lindre den ufattelige sorgen dere må føle. Jeg kan ikke fatte den bunnløse sorgen dere går gjennom. Jeg sender en god klem og gode tanker deres vei og håper at dere har gode folk rundt dere som kan støtte dere.

Kan på ingen måte sette meg inne i det dere opplever nå men føler så inderlig med dere! Håper dere kan søke trøst og støtte i hverandre og de rundt dere.emoticon

Hvil i fred lille Johanneemoticon

Kjære deg. Jeg føler så inderlig med deg:( Jeg har også mistet et barn, og jeg kjenner meg veldig igjen i tankene dine. Det jeg lærte meg er at det tar lang tid å nå bunnen av sorgen. Lenge føltes det ut som om livet aldri skulle bli godt igjen, og det eneste som holdt oss oppe var sønnen vår som da var knapt 4 år. Men sakte men sikkert har livet blitt lettere å leve. Gleden har vent tilbake nesten umerkelig først, men så mer og mer tydelig. En del av meg vil alltid sørge, og savnet forsvinner ikke. Men nå kAn jeg selv velge når jeg vil ta frem sorgen og kjenne på den. Man vil alltid mangle en, men livet kan allikevel bli godt igjen. Hold ut. Stor klem til deg.

maltesers skrev:
Forferdelig trist!Har ikke ord! Kondolerer!

Signerer denne! Klem!

åå nei, kjære deg :'( finner ingen ord.

tårene triller for deres vakre lille engel.... så forferdelig urettferdig.....

kondolere emoticon
det var forferdelig trist å lese hva dere går gjennom nå.

Takk for gode ord og pm'er emoticon emoticon

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Ord blir så tomme.
Tårene renner og jeg er fryktelig lei meg på deres vegne.

Ta godt vare på hverandreemoticon

Kondolerer så mye.. seder mange tanker der vei.

Tårene bare renner her.
Ord blir mer enn fattige, hva skal man si til noen som opplever det dere gjør nå...
Sender deg og dine en stor varm klem og minner dere samtidig på å ta vare på hverandre.emoticon

Så utrolig trist å lese historien din. Du/dere har opplevd foreldres største mareritt. Det er bare 2 mnd siden, gi deg selv tid til å reagere. Få ut sinne, sorg, fortvilelse, bitterhet og det som hører med. Ikke la de bygge seg opp innvendig. Snakk sammen, og la barne få ut sin sorg.Ta vare på hverandre i denne vanskelig tiden.
 Sorgen og savnet vil ikke forsvinne, men med tiden blir den lettere å bære. Kanskje finnes det samtalegrupper for de som har opplevd det samme som dere, der dere bor? Det er godt å snakke ut med noen som har vært i samme situasjon.

Dere er i mine tanker *klem*
 emoticon

*Gåsehud*

Kan ikke forestille meg hvordan dere har det, sender varme tanker og klemmer!

*Musti* skrev:
Uff.. Nå renner tårene emoticon
Kondolerer så mye..
Ord blir fattige i en sånn stund..
Hvil i fred,lille Johanne emoticon

Jeg må qoute.
Klarer ikke å si noe. Tårene triller.

Signerer denne siden den er nærmest det jeg ønsker å si....

Så ufattelig tristemoticon  Vanskelig å si noe.. kan ikke engang forestille meg hvordan dere har det....

Så lei meg på deres vegne.. og sender over en god klem!

Hvil i fred lille engelemoticon

Nå har jeg gått ut og inn av denne tråden ca 10+ ganger... Jeg har ikke ord i det hele tatt...
Kan ikke forestille meg i min villeste fantasi hvordan du har det nå, og jeg kan liksom ikke si noen ting for å gjøre det lettere eller bedre for deg heller...
Men tenker på dere og sender dere all kjærlighet og gode tanker jeg har akuratt nå...
Skulle ønske jeg kunne gi deg en kjempe klem, og ett fang å gråte på...

Ord blir fattige og jeg sitter her og storgriner sammen med dere i sorgen. Håper dere har god familie og gode venner som støtter dere.
KLEM

emoticon Takk, alle sammen, for tanker og klemmer. Dere er bare gode.
Har vært en tung dag, merkedagene er liksom ekstra tunge, syns jeg...

Back
Topp