Alt som ikke ble....

Kan ikke tenke meg hvordan dere har det, må være det verste man kan oppleve. Jeg gråter med dere... Håper dere får den hjelp og støtte dere trenger! Sender en stor varm klem! Var redd om hverandre!

så forferdelig dette må være for dåke.. ord blir fattige..
sender en klem. ta godt vare på kvarandre

;( livet er så forferdelig urettferdig! Dere har min dypeste medfølelse. 

Kan ikke finnes noe værre enn å miste sitt eget barn. Håper dere får den hjelpen dere trenger til å en gang kunne se lyst på livet igjen...med lille Johanne med i hjertene deres <3

Har begynt å skrive ett par ganger, men jeg finner ikke rette ordene...
Det er helt forferdelig,å jeg gråter for dere!

Hvil i fred vakre Johanne, og en stor stor klem til dere.

Klarer ikke å ordlegge meg eller å sette meg inn i deres situasjon. Kondolerer blir så kleint når dere har mistet noe umistelig. Jeg er bare uendelig lei meg på deres vegne.

Sender dere og alle englebarna mange klemmer og varme tanker<3  

Så ufattelig trist! Sender dere mange varme tanker! Kondolere så mye!
Livet er urettferdig!

Det er ikke stort jeg kan si for å endre det som er skjedd, og det er ikke mange ord som engang er verdige for å si hva jeg føler. Alt blir liksom feil når det kommer ned på papiret.Så alt jeg kan si er at jeg gråter for dere, jeg føler for dere og jeg sender alle mine tanker til dere. Og selv det føltes ikke rett.

Store klemmer til deg og dine.

Sov godt, lille Johanneemoticon

Ta vare på hverandre,  du kommer til å smile etterhvert. Kan tenke meg det er en liten prinsesse i himmelen som ikke ønsker dere skal ha det vondt.

Henriettemamma skrev:
Ord blir så fattigen, men mange varme tanker og klemmer sendes din vei.

Uff, tårene bare renner her!emoticon  Jeg er utrolig lei meg på deres vegne. Aner ikke hva jeg skal si, er vel ingenting som kan trøste i en sånn situasjon. Ingen skal måtte gå gjennom noe sånt som og miste barnet sitt! Så trist og utrolig urettferdig. åper dere har masse støtte rundt dere. Sender dere mange varme og gode klemmer!emoticon

Hvil i fred, lille Johanne<3

Tårene triller for dere. Ufattelig trist, livet er så urettferdig noen ganger! Hvil i fred vesle Johanne.

Så ufattelig trist å lese...
Mange gode tanker fra meg...

Forferdelig trist å lese. Har ikke ord emoticon

jeg sliter med å komme på noen ord å skrive. Dette var ufattelig trist :'(
Klarer ikke forestille meg den smerten dere bærer engang.
Stor klem emoticon

Lykkeliky skrev:
Dette var helt fryktelig å lese! Tårene triller. Kondolerer så mye med tapet av deres nydelige Johanne. Ord blir fattige, rett og slett... 

emoticon 

Kjempe trist å høre om det dere har opplevd. Umulig for meg å sette meg inn i situasjonen. Gråter for dere og håper at dagene vil bli lettere som tiden går.

Hvil i fred lille Johanne

Noen ganger er livet så utrolig urettferdig!!! emoticon

Tenk å miste det aller kjæreste man har..!! Nei..jeg klarer ikke engang å prøve å sette meg inn i sorgen deres. 

Kondolerer til deg og mannen din, barna og hele familien.

emoticon

Hvil i fred lille Johanne <3

emoticon

Back
Topp