Alt skjer før første gang :)

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Kilikina, 18 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Så skummelt det må ha vært. Jeg vet så godt hvor redd man blir. Bra det gikk godt og legen din hadde ul apparat :)

• Liker Liker x 1
  2. Brua2017 Blir kjent med forumet Sommerfuglene 2017

Så bra at det ikke var noe alvorlig :) Holdt pusten en stund her mens jeg leste jeg.. :pale

• Liker Liker x 1
  3. Kilikina Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 Julibarna 2019

I går fortalte vi til pappa at han skal bli bestefar :) han ble veldig glad og tårer i øynene <3

4. Lille prikk Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Nydelig :) så herlig å høre lyden :)

5. Kilikina Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 Julibarna 2019

9+6 allerede! Syns de siste dagene bare har sust avgårde. Skal til svigers å spise middag i dag. Kanskje vi forteller i dag når hele familien er samlet :)

6. Kilikina Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 Julibarna 2019

15+2 :)
    Klokka er 05.30, og jeg har vært våken siden 04...har våknet en del netter i det siste, av mareritt eller bikkja, og da må jeg som regel stå opp for å tisse. Sliter veldig med å sovne etterpå, selv om jeg er kjempetrøtt..!

Jeg var inne på tanken på å ikke vite kjønn, men samboer vil, så da blir det det. Kjenner at det er helt greit for meg. Tror det blir lettere å finne navn når vi kan konsentrere oss om et kjønn. Ser også at om man ønsker å handle klær på salg, så er det gjerne klær som er mer kjønnsrettet som henger på tilbudsstativene. Ikke at jeg er så gla i disse oppdelingene i farger og slik, men er jo mange veldig feminine detaljer på jenteklærne, og det kan jo bli litt mye til en gutt da...

Ellers er jeg fortsatt kvalm, gjerne hele dagen. Spyr noen dager innimellom, spesielt når jeg er ekstra sliten (f.eks jobbet for hardt eller for mange planer dagen i forveien). Den siste uken har trøttheten sluppet litt, klarer å være våken lengre og må ikke ha ettermiddagshvil. Fra begynnelsen av uke 14 har jeg begynt å kjenne det i bekkenet. Prøver å ta oftere pauser på jobb, men det er lettere sagt enn gjort når det er så mye å gjøre...
    Må bli flinkere til å være streng med meg selv, slik at jeg ikke sliter oss ut!

Og jeg er nesten ferdig med julegavene :D

Del denne siden