malice
Forelsket i forumet
Jeg trenger virkelig råd.. Det har seg altså sånn at det ble slutt mellom meg og typen for sånn 3-4 uker siden og det var etter bruddet jeg fant ut jeg var gravid.. Jeg fortalte dette til han og vi bestemte oss for å beholde tiltross vi ikke er kjærester lengre. Jeg ble faktisk ganske glad og følte dette var det rette.
Men i går kveld fikk jeg en lang melding om at han ville jeg skulle ta abort pga han har funnet seg ei ny og kunne ikke stille opp for den lille og masse slikt..
Jeg sa da til han at jeg ikke er interessert i å ta abort, for det kommer IKKE til å skje.
Og da ble det sinte lange meldinger... Satt på gråten i hele natt.
Ettersom vi alle er gravide her inne i denne gruppen tenkte jeg å spørre dere hva dere tenker rundt dette, hva hadde dere gjort i en slik situasjon..?
Men i går kveld fikk jeg en lang melding om at han ville jeg skulle ta abort pga han har funnet seg ei ny og kunne ikke stille opp for den lille og masse slikt..
Jeg sa da til han at jeg ikke er interessert i å ta abort, for det kommer IKKE til å skje.
Og da ble det sinte lange meldinger... Satt på gråten i hele natt.
Ettersom vi alle er gravide her inne i denne gruppen tenkte jeg å spørre dere hva dere tenker rundt dette, hva hadde dere gjort i en slik situasjon..?
Og han har jo lov til å mene og føle det han føler, men kan på ingen måte tvinge/true deg hverken fysisk eller psykisk til noe som helst. Dette er din kropp og ditt valg! Det blir hans tap hvis han velger bort dere/barnet. Jeg hadde bedt ham si fra seg foreldreretten så du slipper å ta stilling til hva han måtte mene om ting også i fremtiden. Kan jeg spørre hvor langt du er på vei?